فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

چرا نباید نیمکت مدرسه دست دوم بخریم؟

اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید میز و نیمکت آموزشی به صورت دست دوم را دارید، باید به شما بگوییم که دست نگه دارید! برخی اوقات شاهد این موضوع هستیم که مدیران مدرسه قصد دارند نیمکت‌های مدرسه را تعویض کنند و برای صرفه جویی در هزینه اولین گزینه‌ای که به ذهن آنان می‌رسد خرید نیمکت مدرسه دست دوم می‌باشد. به عنوان یک مدیر مدرسه و یا مسئول یک موسسه آموزشی؛ اگر به دنبال بهترین‌ها برای دانش آموزان خود هستید، پیش از هر چیز باید به کیفیت، ایمنی و طول عمر نیمکت مدرسه توجه داشته باشید.

فهرست مطالب

این موضوع کاملا درست است که می‌توان نیمکت مدرسه دست دوم را با قیمت بسیار کمتری نسبت به نیمکت با کیفیت و نو خرید؛ اما عوامل بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد انجام دادن این کار اصلا کار عاقلانه و درستی نیست. حال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا دلایلی که نشان می‌دهد خرید نیمکت مدرسه دست دوم اشتباه است را بررسی کنیم.

مهمترین نکات برای خرید نیمکت های مدرسه

پیش از هر چیز بهتر است نقش نیمکت را در تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بدانید. چه از نیمکت‌های نو در مدرسه استفاده کنید و چه از نیمکت مدرسه دست دوم باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که نیمکت‌ها نقش بسیار مهمی را در یادگیری دانش آموزان و دانشجویان دارند. برای این که دانش آموزان در کلاس درس راندمان بالاتری داشته باشند، لازم است که از نیمکت‌های مناسب در کلاس‌های درس استفاده شود. حال در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی را در زمینه خرید نیمکت مدرسه خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

1. راحتی نیمکت‌های مدرسه

همان طور که می‌دانید دانش آموزان مقاطع مختلف از نظر شکل و اندام با یکدیگر متفاوت هستند و شما نمی‌توانید برای تمامی مقاطع از یک مدل نیمکت استفاده کنید. پس با توجه به این مسئله در زمان خرید همواره سن و سال افرادی که قصد دارید برای آنان نیمکت مدرسه خریداری کنید، در نظر داشته باشید تا بتوانید راحتی را برای آنان به ارمغان آورید.

2. شکل ظاهری نیمکت مدرسه

همان طور که گفتیم میز و صندلی نقش بسزایی را در یادگیری دانش آموزان دارد. پس باید نیمکتی را برای خرید انتخاب کنید که راحتی را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد. برای همین هم در زمان خرید همواره به جنس نیمکت نیز توجه داشته باشید. بهترین جنس نیمکت در حال حاضر ام دی اف می‌باشد که راحتی را برای دانش آموزان به ارمغان خواهد آورد.

3. کارایی و انعطاف پذیری

یکی دیگر از موارد مهمی که در زمان خرید نیمکت باید به آن توجه داشته باشید، کارایی نیمکت می‌باشد. به عنوان مثال گاهی لازم است برای فعالیت‌های کلاسی، نیمکت‌ها جا به جا شوند؛ برای همین هم لازم است در زمان خرید نیمکت‌هایی را انتخاب کنید که قابلیت جا به جایی داشته باشند.

علاوه بر این ممکن است در موسسه و یا مدرسه آموزشی نیاز به جا کتابی باشد. در چنین شرایطی لازم است که شما برای مدرسه و یا موسسه خود اقدام به خرید نیمکتی کنید که دارای جا کتابی باشد تا دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.

4. مدل نیمکت‌های مدرسه

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از نیمکت در بازار وجود دارد که بسته به نیازی که دارید می‌توانید اقدام به خرید هر یک از آنان کنید. به عنوان مثال نیمکت‌ها دارای مدل یک طرفه، دو طرفه و برخی صندلی با میزهای جعبه‌ای هستند. البته با توجه به زیاد بودن شرکت‌های تولید کننده ممکن است در زمان خرید دچار سردرگمی شوید. برای همین هم در این مقاله یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده نیمکت را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین دلایل عدم خرید نیمکت مدرسه دست دوم را بررسی کنیم.

مهمترین دلیل برای عدم خرید نیمکت مدرسه دست دوم

حال زمان این رسیده است که دلایلی را که نشان می‌دهد خرید یک نیمکت مدرسه دست دوم اشتباه است را خدمت شما معرفی کنیم. شاید با خود بگویید که با خرید نیمکت مدرسه دست دوم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید. اما با خرید نیمکت مدرسه دست دوم بعد از مدت زمان نه چندان طولانی با مشکل رو به رو خواهید شد و هزینه اضافه برای خود به بار خواهید آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل لازم برای عدم خرید نیمکت مدرسه دست دوم را بررسی کنیم.

1. خرابی چوب نیمکت

جنس چوبی که از آن برای ساخت نیمکت استفاده می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی بهترین چوب نیز یک نیمه عمر دارد و بعد از استفاده طولانی مدت ممکن است دچار آسیب شود. علاوه بر این با توجه به استفاده طولانی مدت دانش آموزان از نیمکت‌های چوبی مدرسه امکان آسیب دیدن آن بسیار بالا می‌باشد.
پس با توجه به این موضوع استفاده از نیمکت مدرسه دست دوم توصیه نمی‌شود؛ چون ممکن است مرغوبیت چوب خود را از دست داده باشد و این مسئله منجر به خراب شدن سریع‌تر نیمکت‌ها می‌شود. از طرفی هم کیفیت نیمکت‌های دسته دوم کمتر می‌باشد و این مسئله می‌تواند بر روی کیفیت تحصیل دانش آموزان تاثیر گذار متفی بگذارد.

2. عمر کوتاه‌تر نیمکت

ممکن است در ابتدا فکر کنید که خرید نیمکت مدرسه دست دوم صرفه جویی در هزینه‌ها به شمار می‌رود و از بابت هزینه کمتری که انجام داده‌اید خوشنود باشید؛ اما طولی نخواهد کشید و به اشتباه خود پی خواهید برد. دلیل این سخن نیز این است که نیمکت مدرسه دست دوم نیمه عمر کوتاهی دارد و بعد از گذشت مدت زمانی شروع به خراب شدن می‌کنذ و امکان تعمیر آن نیز وجود نخواهد داشت و ضرر شما را دو چندان خواهد کرد و دوباره باید اقدام به خرید نیمکت مدرسه کنید.
نیمکت‌های مدرسه به دلیل استفاده طولانی مدت و مکرر بعد از گذشت مدت زمانی کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند و زمانی که شما اقدام به خرید این نیمکت‌ها می‌کنید، در حقیقت پول خود را هدر می‌دهید و بعد از مدتی دوباره مجبور به هزینه خواهید شد. پس همواره سعی کنید نیمکت‌های مدرسه نو را خریداری کنید و با کمی بیشتر هزینه کردن، تا چندین سال از هزینه اضافه برای تعمیر نیمکت پیشگیری کنید.

3. زنگ زدن نیمکت

همان طور که می‌دانید برخی از قسمت‌های نیمکت از فلز و آهن ساخته شده است. خصوصیت آهن چنین است که اگر برای مدت زمان طولانی در معرض شرایط آب و هوایی مساعد برای زنگ زدن قرار گیرد، شروع به زنگ زدن خواهد کرد. زمانی که اقدام به خرید نیمکت مدرسه دست دوم می‌کنید، باید بدانید که اکثر این نیمکت‌ها دارای زنگ زدگی هستند و به دلیل ظاهر بدی که دارند، حس خوبی را به دانش آموزان القا نخواهند کرد.
علاوه بر این نیمکت‌های زنگ زده مقاومت اولیه خود را از دست می‌دهند و به راحتی با کمترین میزان فشار آسیب خواهند دید. همچنین محل‌های زنگ زده حاوی املاح سنگین هستند که می‌تواند برای سلامت دانش آموزان نیز خطر آفرین باشد؛ از جمله این مواد می‌توان به سرب اشاره کرد. با خرید نیمکت‌های نو می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

4. خرابی فوم نیمکت

برخی از نیمکت‌های مدرسه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت نشیمنگاه دارای یک فوم هستند تا راحتی را برای دانش آموزان به همراه داشته باشند. فوم‌های موجود در این نیمکت‌ها دارای یک طول عمر خاص بوده و بعد از مدتی خاصیت اولیه خود را از دست می‌دهد. زمانی که اقدام به خرید نیمکت مدرسه دست دوم می‌کنید، در حقیقت این فوم‌ها یا خراب شده‌اند و یا در آستانه خرابی قرار دارند. علاوه بر این فوم‌های موجود در صندلی ممکن است حاوی باکتری و میکروب باشند که می‌توانند سلامت دانش آموزان را به خطر بیاندازند.
پس با توجه به این موضوع یا اقدام به خرید نیمکت دسته دوم نکنید و یا اگر اصرار به انجام این کار دارید، نیمکت‌های دسته دوم بدون فوم را خریداری کنید.

5. خرابی اتصالات نیمکت

اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید نیمکت مدرسه دست دوم را دارید، باید منتظر خرابی اتصالات و پیچ‌های اتصال نیمکت باشید. حتی اگر در زمان خرید اتصالات نیمکت سالم باشد، باز هم به دلیل استفاده طولانی مدتی که از آن شده است، بعد از مدت زمان کوتاهی این اتفاق رخ خواهد داد. هزینه تعمیر نیمکت در این چنین مواقعی بسیار بالا است و اصلا صرفه اقتصادی ندارد. پس همواره سعی کنید نیمکت‌های نو برای موسسه و یا مدرسه خریداری کنید تا از هزینه‌های اضافی در امان باشید.

6. لق زدن نیمکت و صندلی

نیمکت‌های دست دوم بعد از مدتی استحکام و حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و شروع به لق زدن می‌کنند. این مسئله می‌تواند بر روی کیفیت دانش آموزان نیز تاثیر گذار باشد؛ چرا که در زمان نوشتن نیز این مشکل اختلال ایجاد خواهد کرد. پس اگر به دنبال افزایش کیفیت تحصیل دانش آموزان خود هستید، بهترین نیمکت‌ها را برای آنان فراهم کنید.

7. از بین رفتن رنگ نیمکت

نیمکت‌های نو و تازه دارای رنگ و ظاهری بسیار شیک و جذاب هستند و این مسئله بر روی روحیه دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد. در صورتی که اقدام به خرید نیمکت مدرسه دست دوم کنید، این مزیت‌ها را از دست خواهید داد. زیرا رنگ‌هایی که برای رنگ آمیزی نیمکت‌ها استفاده می‌شود بعد از مدتی خاصیت خود را از دست می‌دهند و رنگ از بین می‌رود. برای همین هم میز و نیمکت‌های دست دوم شکل و شمایل سرد و بی روحی داشته و دانش آموزان را دلسرد می‌کنند. اگر چنین چیزی را نمی‌خواهید، نیمکت مدرسه دست دوم را فراموش کنید.

از کجا نیمکت مدرسه ارزان بخریم؟

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، خرید نیمکت مدرسه دست دوم معایب بسیاری را در پی دارد و هزینه‌های اضافی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. از این رو همواره سعی کنید بهترین نیمکت‌ و با بیشترین کیفیت را برای مدرسه و یا موسسه خود انتخاب کنید. با توجه به این مسئله که شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید نیمکت فعال هستند ممکن است در زمان خرید دچار سردرگمی شوید، برای همین هم در ادامه یکی از بهترین برندهای موجود را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

در حال حاضر یکی از بهترین برندهای موجود در زمینه تولید نیمکت، برند لیدوما می‌باشد. برند لیدوما در ساخت نیمکت‌های مدرسه از تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته بهره می‌برد رو دارای استاندارد ملی ایران نیز می‌باشد. نیمکت‌های تولید شده توسط این شرکت از جنس ام دی اف بوده و تمامی مراحل ساخت آن بدون دخالت انسان صورت می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است که نیمکت‌های تولید شده در این شرکت برای تمامی سنین می‌باشد و بسته به رده سنی مورد نظر می‌توانید از این برند خرید نیمکت مدرسه را انجام دهید.

علاوه بر تمامی خصوصیاتی که به آنان اشاره کردیم، نیمکت‌های تولید شده توسط این برند از ارگونومی خوبی نیز برخورد دار هستند و دارای رنگ بندی‌های مختلفی هستند و برای تمامی فضاهای آموزشی می‌توانید از آنان استفاده کنید. برای خرید محصولات برند لیدوما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آن مراجعه کنید و محصول خود را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با دلایلی که نباید اقدام به خرید نیمکت مدرسه دست دوم کنید آشنا کنیم و یکی از بهترین برندها جهت خرید نیمکت مدرسه را معرفی کنیم. همان طور که گفتیم نیمکت مدرسه نقش بسزایی را در تحصیل دانش آموزان دارد و برای بالا بردن راندمان بهتر است از نیمکت‌های نو و با کیفیت استفاده کنید. شاید با خود بگویید که با خرید نیمکت‌های دست دوم صرفه جویی در هزینه کرده‌اید، اما با نگاهی که به این مقاله به اشتباه خود پی خواهید برد.
در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که خرید نیمکت مدرسه از آنجایی که به تحصیل دانش آموزان مرتبط است، بهترین کار این است که از یک برند معتبر خرید خود را انجام دهید؛ یکی از بهترین برندهای موجود در ایران که محصولات آن هم در داخل کشور و هم خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، برند لیدوما می‌باشد. این را نیز به خاطر داشته باشید که خرید یک نیمکت مدرسه دست دوم با خرید یک نیمکت نو ولی بی کیفیت تفاوتی را نداشته و بعد از مدتی هزینه‌های اضافی را برای شما در پی خواهد داشت.

سوالات متداول

نیمکت دسته دوم معایب بسیاری دارد که یکی از مهمترین آنان فرسودگی چوب و زنگ زدگی آن می‌باشد. اگر اقدام به خرید یک نیمکت دسته دوم کنید، نه تنها تاثیر منفی را بر روی دانش آموزان مدرسه و موسسه خواهید گذاشت، بلکه بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مجبور به هزینه دوباره برای خرید نیمکت خواهید شد و هزینه‌های اضافی برای خود به ارمغان خواهید آورد.

یک نیمکت مدرسه خوب باید یکسری خصوصیات کلی را داشته باشد که از جمله آنان می‌توان به جنس چوب و استحکام بالای آن اشاره کرد. در زمان خرید یک نیمکت مدرسه علاوه بر این موارد باید به راحتی دانش آموزان نیز توجه داشته باشید. همان طور که می‌دانید نیمکت مناسب برای تمامی سنین متفاوت است و بسته به رده سنی که دارید باید خرید نیمکت را انجام دهید.

نیمکت‌های دسته دوم از نظر ظاهری بسیار بی روح و سرد هستند و به همین دلیل نیز حس خوبی را به دانش آموزان القا نخواهند کرد. از طرفی نیز استفاده از نیمکت‌های دسته دوم روی تحصیل نیز تاثیر گذار است؛ به عنوان مثال لق زدن نیمکت که می‌تواند بر روی نوشتن دانش آموزان نیز تاثیرگذار باشد.

                                                              واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *