لیدوما انگلیسی
فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما
تا 30% تخفیف تا عید سعید غدیر خم همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا عید سعید غدیر خم همراه با ارسال رایگان

مقالات

جدیدترین صندلی اپن در سال 2024

جدیدترین صندلی اپن در سال 2024

امروزه به دلیل طراحی‌های خاص منازل و دکوراسیون‌های به روز، از اپن در قسمت آشپزخانه‌ی بیشتر خانه‌ها استفاده شده است. این امر سبب شده از صندلی‌های اپن نیز برای تکمیل دکوراسیون خانه و آشپزخانه استفاده شود. این صندلی‌ها نیز در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت با جنس‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. این صندلی‌ها هم راحت هستند و هم به دلیل ساختار خاصشان سبک هستند و جابجایی آنها نیز آسان است. در ادامه به بررسی جدیدترین صندلی‌ اپن می‌پردازیم و توضیحات بیشتر و کامل‌تری درباره جنس و مدل‌های جدیترین صندلی‌ اپن خواهیم داد.

مطالعه مقاله
راحت ترین صندلی اداری

راحت ترین صندلی اداری + معرفی صندلی اداری لیدوما

صندلی اداری نقش بسیار مهمی در ایجاد یک محیط اداری و با راندمان کاری بالا دارد. طراحی یک صندلی اداری باید به صورت ارگونومیک باشد و سازگاری لازم را با افراد داشته باشد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده صندلی اداری، برند لیدوما است که صندلی‌های اداری خود را با بهترین کیفیت و قیمت به بازار معرفی می‌کند.

مطالعه مقاله
صندلی اپن مناسب با دکوراسیون آشپزخانه

صندلی اپن مناسب با دکوراسیون آشپزخانه + مهمترین نکات

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه‌ای است و نقش مهمی در زیبایی و کارآمدی فضا دارد. یکی از عناصر مهم در دکوراسیون آشپزخانه، صندلی اپن مناسب برای دکوراسیون است که هم می‌تواند به زیبایی فضای آشپزخانه بیفزاید و هم کاربردی و راحت باشد. انتخاب صندلی اپن مناسب برای دکوراسیون، نیازمند دقت و توجه به جزئیات زیادی است. این کار باعث می شود هماهنگی و هارمونی لازم بین اجزای مختلف آشپزخانه ایجاد شود.

مطالعه مقاله
بهترین جنس پارچه صندلی اداری

جنس پارچه صندلی اداری + معرفی بهترین پارچه

جنس پارچه صندلی اداری با راحتی شما در حین کار رابطه مستقیم دارد. هر چقدر جنس پارچه صندلی اداری استانداردتر و با کیفیت‌تر باشد، راندمان کاری شما بالاتر می‌رود. البته لازم به ذکر است که جنس پارچه با کیفیت دارای قیمت به نسبت بالاتری نسبت به سایر جنس‌ها است. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید صندلی اداری بهترین جنس پارچه و متریال را انتخاب کنید چرا که در طولانی مدت این کار به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

مطالعه مقاله
صندلی اپن چوبی یا فلزی

صندلی اپن چوبی یا فلزی + کدام بهتر است؟

صندلی‌های اپن از آنجایی که دارای طرح‌های متنوع‌ هستند در بسیاری از محیط‌ها از جمله منازل، رستوران‌ها و نیز کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. صندلی‌های اپن در متریال‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند که از جمله محبوب‌ترین این متریال‌ها می‌توان به جنس فلزی و چوبی آن اشاره کرد. هر یک از این دو نوع متریال خصوصیات و معایب مختص به خود را دارند و برای این که بتوانید به این جواب برسید که صندلی اپن چوبی یا فلزی کدام یک برای دکوراسیون منزل مناسب است.

مطالعه مقاله
نکات تمیز کردن صندلی اداری

تمیز کردن صندلی اداری + نکات طلایی

صندلی اداری از جمله مواردی است که به صورت روزانه و مداوم از آن استفاده می‌شود و در طول روز ممکن است ذرات گرد و غبار، خاک و آلودگی‌های محیطی بر روی آن قرار گیرد. این قبیل موارد می‌تواند صندلی اداری را آلوده کرده و به همین دلیل نیز صندلی اداری به نظافت مداوم نیاز دارد؛ دلیل این سخن نیز این است که در صورتی که پوست شما همواره در معرض آلودگی قرار گیرد ممکن است شما را دچار مریضی‌های باکتریایی و ویروسی کند. برای همین نیز باید از نحوه نگهداری آن آگاهی کسب کنید و سپس اقدام به تمیز کردن صندلی اداری خود کنید.

مطالعه مقاله
مکانیزم صندلی اداری

مکانیزم صندلی اداری + انواع و کاربرد آن

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که وقتی روی صندلی نشسته‌اید بخواهید صندلی را در راحت‌ترین حالت ممکن قرار دهید. مکانیزم صندلی اداری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین قطعات صندلی اداری به شمار می‌رود. مکانیزم‌ها به حدی مهم هستند که طول عمر و نیز کیفیت یک صندلی اداری به آن بستگی دارد. پس همواره در زمان خرید صندلی اداری به مکانیزم‌های صندلی اداری توجه داشته باشید و مکانیزم‌ها را به خوبی بشناسید.

مطالعه مقاله
انواع صندلی اپن

انواع صندلی اپن + معرفی پرفروش ترین مدل ها

در زمان‌های قدیم آشپزخانه از جمله مواردی بود که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت. ولی امروزه با کوچک شدن منازل و مدرن شدن وسایل موجود در آشپزخانه، شاهد تاثیر بسزای آن در دکوراسیون منزل هستیم. از جمله مواردی که بر روی مورد توجه قرار گرفتن آشپزخانه‌ها تاثیرگذار واقع شده است می‌توان به اپن اشاره کرد. اپن‌ها علاوه بر این که نقش بسزایی را در زیبایی منزل ایفا می‌کنند؛ در صورت نبود میز ناهارخوری نیز می‌توان از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کرد.

مطالعه مقاله
مزایای صندلی اپن

مزایای صندلی اپن + 10 مزیت مهم

طراحی آشپزخانه به عنوان مهمترین بخش خانه، اهمیت بسیار زیادی دارد. صندلی اپن یکی از محبوب ترین وسایل استفاده شده در طراحی آشپزخانه است.‌ این صندلی ها کاربرد بسیار زیادی داشته و تنوع گسترده ای دارند.‌ خرید صندلی اپن، می تواند به شما در داشتن فضایی مدرن و زیبا، کمک کند. این صندلی ها فضای کمتری را در خانه اشغال کرده و محیط وسیع تری را در اختیار شما قرار می دهند. صندلی اپن را می توان در آشپزخانه، محیط کار و سالن نشیمن به کار برد.

مطالعه مقاله
عامل تاثیر گذار بر قیمت صندلی اداری

عوامل تاثیر‌گذار بر قیمت صندلی اداری + 11 عامل مهم

صندلی اداری یکی از اجزای مبلمان اداری است که در تمام اداره‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی استفاده می‌شود. در هنگام خرید صندلی اداری باید به محیط اداری موردنظر، عملکرد و کارایی صندلی اداری توجه کنید و مدل مناسبی از صندلی را انتخاب نمایید و بخرید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف صندلی اداری باعث شده است، قیمت متفاوتی داشته باشد. به طور معمول صندلی که متریال باکیفیت، اتصالات مقاوم و ویژگی‌های ارگونومیک داشته باشد به حتم قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

مطالعه مقاله
اهمیت نگهداری و بایگانی اسناد

اهمیت بایگانی اسناد و مدارک + در محیط‌های اداری

آرشیو اسناد یا بایگانی به ذخیره‌سازی اطلاعاتی گفته می‌شود که شما دیگر به طور منظم از آنها استفاده نمی‌کنید. بایگانی داده‌ها عملی است که بسیاری از کارمندان در محیط کار با آن روبرو می‌شوند و اغلب آنها این کار را انجام می‌دهند. اما واقعاً چند نفر آن را درک می‌کنند و پیامدهایی که می‌تواند در یک تجارت داشته باشد چیست؟ بایگانی یک فرآیند حیاتی برای مدیریت سوابق است که مشاغل و کارمندان آنها باید با آن آشنا شوند. عواقب عدم درک فرآیندهای بایگانی مشاغل شما می‌تواند در آینده مشکلات جدی ایجاد کند.

مطالعه مقاله
تفاوت بایگانی ریلی و دوار

تفاوت بایگانی های دوار و ریلی + 4 تفاوت مهم

کمدهای بایگانی در انوع مختلفی وجود دارند که نوع دوار و ریلی از آن جزء پرکاربردترین آنها محسوب می‌شوند. تفاوت بایگانی‌های دوار و ریلی بیشتر در نوع ساخت آنها می‌باشد ولی تفاوت در جنس و متریال نیز از تفاوت‌ بایگانی‌های دوار و ریلی محسوب می‌شوند. کمدها و قفسه‌های دوار و ریلی به دلیل اینکه برای بایگانی مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای طراحی شده اند که در محل مورد استفاده فضای کمتری را نسبت به دیگر تجهیزات اداری یا کمدهای اداری اشغال کنند.

مطالعه مقاله