فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

معرفی انواع دسته صندلی اداری

انواع دسته صندلی اداری

صندلی اداری از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهمترین آن ها دسته صندلی اداری می‌باشد. زمانی که بر روی صندلی اداری می‌نشینید، دست‌های خود را بر روی دسته صندلی قرار می‌دهید و اگر دسته صندلی به درستی انتخاب نشده باشد، در حین کار احساس راحتی نخواهید داشت. پس با توجه به این مسئله در زمان خرید صندلی اداری همواره به این موضوع توجه داشته باشید. 

در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان صندلی ادارای از انواع دسته صندلی اداری در ساخت صندلی‌های خود استفاده می‌کنند. برای خرید صندلی اداری لازم است انواع دسته صندلی اداری را به خوبی بشناسید و با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه دارید اقدام به خرید کنید. حال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی انواع دسته صندلی اداری و سایر تجهیزات آن بپردازیم.

فهرست مطالب

صندلی اداری چیست؟

صندلی اداری یکی از انواع صندلی به شمار می‌رود که در مکان‌های بسیاری از جمله مطب‌ها، بانک‌ها و ادارات شاهد استفاده از آن ها هستیم. یکی از مزیت‌هایی که صندلی اداری دارد، اصول ارگونومیک آن می‌باشد که از آسیب به ستون فقرات به خوبی جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل نیز در صورت استفاده از این صندلی‌ها راندمان کار به مراتب بالاتر خواهد رفت. البته لازم به ذکر است که یک اداره علاوه بر یک صندلی اداری مناسب نیاز به سایر تجهیزات اداری نیز خواهد داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

مهمترین بخش تجهیزات اداری آن دسته از ابزارهایی هستند که ماندگار به شمار می‌روند؛ از جمله این ابزارها می‌توان به میز، پرینتر، کمد دوار و کتابخانه، ماشین حساب و غیره اشاره کرد. البته خرید تجهیزات اداری تنها به این موارد ختم نمی‌شود و موارد بسیاری را شامل می‌شود.

انواع دسته صندلی اداری

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، با توجه به این مسئله که دسته صندلی یکی از موارد با اهمیت در انتخاب یک صندلی به شمار می‌رود، نیاز است که شناخت کافی را از آن ها داشته باشید. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی انواع دسته صندلی اداری بپردازیم.

1. دسته حلقه‌ای

یکی از انواع دسته صندلی اداری، دسته صندلی حلقه‌ای می‌باشد که نوع معمولی و ساده در میان دسته‌ها به شمار می‌رود. دسته صندلی حلقه‌ای قابلیت‌های چندانی ندارد و امکان تنظیم آن نیز وجود ندارد و به صورت ثابت بر روی صندلی قرار می‌گیرد. از این نوع دسته صندلی بیشتر در ادارات معمولی استفاده می‌شود و جنس آن نیز از نوع پلاستیک مقاوم می‌باشد و دلیل نامگذاری این مدل به دسته حلقه‌ای نیز به دلیل شکل ظاهری آن می‌باشد. 

2. دسته‌های قابل برداشت

یکی دیگر از انواع دسته صندلی اداری، دسته‌های قابل برداشت می‌باشد. این نوع دسته را می‌توان متناسب با شرایط بدنی تنظیم کرد. نحوه جا به جایی این نوع دسته به صورت عمودی است و می‌توان آن را به سمت بالا و یا پایین جا به جا کرد. 

3. دسته انتگرال

این نوع دسته صندلی اداری دارای جنس پلاستیک نرم و لطیف می‌باشد و یکی از بهترین انواع دسته صندلی اداری به شمار می‌رود. این دسته‌ها دارای مقاومت بالایی هستند و بسیاری از تولید کنندگان این نوع دسته صندلی را ترجیح می‌دهند. با توجه به جنسی که این نوع دسته دارد، یکی از ماندگارترین انواع دسته صندلی اداری محسوب می‌شود. 

4. دسته چرم

دسته صندلی چرم نوعی از دسته صندلی اداری به شمار می‌رود که ظاهری بسیار شیک و کلاسیک دارد. این نوع دسته صندلی در مقایسه با نوع انتگرالی از مقاومت کمتری برخورد دار است؛ اما از طرفی نیز دوام بسیار بالایی دارد و با توجه به ظاهری زیبایی که دارد، بهترین انتخاب برای کلاسیک پسندان به شمار می‌رود. 

5. دسته T شکل

یکی دیگر از انواع دسته صندلی اداری، دسته T شکل می‌باشد. یکی از مزیت‌های منحصر به فردی که این نوع دسته به همراه دارد، قابلیت تنظیم در تمامی جهات می‌باشد. با توجه به قابلیت تنظیمی که این مدل دسته دارد، از آن می‌توان در تمامی فعالیت‌ها از جمله تایپ و کارهای اداری استفاده کرد.

بهترین نوع دسته صندلی اداری

تمامی مواردی که به آن ها اشاره کردیم، دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشند و در نهایت این شما هستید که از بین انواع دسته صندلی اداری بهترین نوع را برای خود انتخاب می‌کنید. اما در زمان انتخاب همواره به این مسئله توجه داشته باشید که دسته صندلی که انتخاب می‌کنید دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد؛ دلیل این سخن نیز این است که اگر دسته صندلی دچار آسیب دیدگی شود و ساختار اولیه خود را از دست بدهد، کیفیت کل صندلی از بین خواهد رفت. 

پس با توجه به این مسئله صندلی‌های اداری را برای خرید انتخاب کنید که دارای دسته صندلی مقاوم و با کیفیت باشند؛ از جمله این دسته صندلی‌ها می‌توان به دسته صندلی انتگرالی و دسته چرم اشاره کرد. در زمان خرید یک صندلی، به پد دسته صندلی اداری نیز توجه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پد دسته صندلی اداری آشنا کنیم.

منظور از پد دسته صندلی اداری چیست؟

با توجه به خصوصیاتی که تا به اینجا به آن اشاره کردیم، نتیجه گرفتیم که صندلی اداری باید به گونه‌ای باشد که در زمان کار احساس راحتی داشته باشیم. هدف از استفاده از پد دسته صندلی نیز دقیقا راحتی کاربر در زمان کار می‌باشد. حتی اگر دسته صندلی به صورت کاملا استاندارد و مناسب طراحی شده باشد نیز، در زمان استفاده طولانی مدت ممکن است سفتی آن احساس راحتی را از شما بگیرد. برای همین نیز از پدهای دسته صندلی استفاده می‌شود تا راحتی و نرمی را در کارهای طولانی مدت برای شما به ارمغان آورد. 

به صورت کلی پدها دارای دو نوع خشک و نرم هستند. از هر دو نوع خشک و نرم در موارد متعددی استفاده می‌شود. به عنوان مثال در صندلی‌های انتظار که در طول روز مشتریان بسیاری از آن ها استفاده می‌کنند از پدهای خشک استفاده می‌شود. پدهای خشک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. از پدهای نرم نیز در صندلی‌های اداری استفاده می‌شود و نرمی و راحتی را برای استفاده طولانی مدت از دسته صندلی فراهم می‌کند.

نکاتی در رابطه با انتخاب دسته صندلی مناسب

از آنجایی که دسته صندلی یکی از مهمترین ارکان یک صندلی به شمار می‌رود، در زمان خرید باید نکاتی را به خاطر داشته باشید. در ادامه به برخی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید صندلی اداری به یاد داشته باشید اشاره خواهیم کرد. 

1. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان انتخاب انواع دسته صندلی اداری باید به یاد داشته باشید این است که دسته صندلی را متناسب با کار خود انتخاب کنید. در صورتی که دسته صندلی به صورت اصولی و مطابق با کار شما انتخاب نشود، راحتی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد. البته برخی از انواع دسته صندلی اداری‌ ها قابلیت تنظیم دارند و می‌توانید برای هر کاری از آن ها استفاده کنید، از جمله این دسته صندلی‌ها می‌توان به دسته صندلی T شکل اشاره کرد. 

2. یکی دیگر از مهمترین مواردی که در انتخاب انواع دسته صندلی اداری باید به آن توجه داشته باشید، جنس و متریال دسته صندلی می‌باشد. همان طور که گفتیم دسته صندلی دارای جنس‌های مختلفی می‌باشد که از جمله آن ها می‌توان به پلاستیک، فلز و چوب اشاره کرد. از آنجایی که مقاومت و کیفیت یکی از موارد مهم در انتخاب یک دسته صندلی به شمار می‌رود همواره سعی کنید بهترین جنس را برای دسته صندلی خود انتخاب کنید. 

3. در زمان خرید صندلی اداری همواره صندلی را انتخاب کنید که قابلیت جداسازی دسته صندلی را داشته باشد. دلیل این سخن نیز این است که اگر دسته صندلی خراب شود می‌توانید اقدام به تعویض آن کنید و مشکل را به صورت کامل برطرف کنید و صندلی خود را به مانند روز اول نو کنید.

4. برخی از انواع دسته صندلی اداری قابلیت تنظیم ندارند و به همین دلیل نیز بعد از خرید نمی‌توانید متناسب با شرایط بدنی خود اقدام به تنظیم صندلی کنید. به عنوان مثال صندلی دسته حلقه‌ای از جمله این موارد می‌باشد. توصیه ما به شما این است که در زمان خرید صندلی اداری به سراغ صندلی‌هایی بروید که قابلیت تنظیم دسته را دارند؛ از جمله این دسته صندلی‌ها می‌توان به دسته صندلی T شکل اشاره کرد.

5. اگر از جمله افرادی هستید که به صورت طولانی مدت از صندلی خود استفاده می‌کنید، بهتر است که از پد دسته صندلی در حین کار خود استفاده کنید. پد دسته صندلی دارای جنس نرم و لطیفی می‌باشد و کار به صورت طولانی مدت را برای شما راحت‌تر می‌کند. 

صندلی اداری مناسب از کجا بخریم؟

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید صندلی اداری فعالیت دارند و انواع صندلی را با برندهای مختلف می‌توان در بازار خریداری کرد. همین مسئله سبب شده است که خریداران در زمان خرید صندلی دچار سردرگمی شوند. در این بخش از مقاله قصد داریم یکی از بهترین تولید کنندگان صندلی اداری را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا که بتوانید بهترین صندلی اداری را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. برند لیدوما یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات اداری و آموزشی می‌باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. 

این برند در تولید تجهیزات اداری خود از کارشناسان با تجربه و متخصص بهره می‌برد و علاوه بر محبوبیت در بازارهای داخلی به دلیل کیفیت بالای تجهیزات اداری که دارد، این محصولات را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند. با توجه به این مسئله یکی از بهترین برندهایی که می‌توانید صندلی اداری مناسب خود را از آن خریداری کنید، برند لیدوما می‌باشد. برای خرید محصولات این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آن مراجعه کنید و صندلی اداری خود را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با انواع دسته صندلی اداری و خصوصیات هر یک از آن ها آشنا کنیم. همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، صندلی اداری یکی از پرفروش‌ترین انواع صندلی به شمار می‌رود و انواع مختلفی از آن در بازار موجود می‌باشد. یکی از ارکان مهم در صندلی اداری دسته صندلی می‌باشد. انواع دسته صندلی اداری دارای خصوصیات منحصر به فردی می‌باشند که در این مقاله به هر یک به صورت مفصل پرداختیم و می‌توانید با توجه به این موارد بهترین صندلی با دسته مناسب را برای خود انتخاب کنید. 

در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که همواره در زمان خرید صندلی به این مسئله توجه داشته باشید که از میان انواع دسته صندلی اداری با کیفیت ترین و مقاوم‌ترین آن را انتخاب کنید. دلیل این سخن نیز این است که اگر دسته صندلی بعد از مدتی خراب شود، ظاهر کل صندلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یکی از بهترین برندهایی که می‌توانید صندلی اداری خود را با بالاترین کیفیت خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید، برند لیدوما می‌باشد. 

سوالات متداول

دسته صندلی دارای انواع مختلفی است که از جمله آن ها می‌توان به دسته صندلی T شکل، دسته صندلی حلقوی و انتگرالی اشاره کرد. هر یک از این انواع دسته صندلی اداری دارای خصوصیات منحصر به فردی می‌باشند که از دیگری متمایز می‌شوند. به عنوان مثال دسته صندلی انتگرالی دارای مقاومت بالایی است و دسته صندلی T شکل قابلیت تنظیم دارد.

انواع دسته صندلی اداری دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند و نمی‌توان گفت که کدام یک بر دیگری برتری دارد. با توجه به نیاز و خواسته‌ای که از یک دسته صندلی دارید، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید صندلی اداری انتخاب کنید. همواره در زمان خرید صندلی سعی کنید کیفیت را بر قیمت ارجعیت دهید؛ زیرا صندلی یکی از ابزارهای اصلی کار به شمار می‌رود و اگر به درستی انتخاب نشود در حین استفاده با مشکل مواجه خواهید شد.

از آنجایی که دسته صندلی نقش مهمی را در صندلی اداری دارد، در زمان خرید باید به یکسری ویژگی‌ها توجه داشته باشید. از جمله این موارد می‌توان به جنس دسته صندلی و نیز مقاومت آن اشاره کرد. علاوه بر این موارد، بهترین دسته صندلی از بین انواع دسته صندلی اداری آن دسته صندلی است که قابلیت تنظیم داشته باشد، زیرا می‌توان آن را متناسب با شرایط بدنی تنظیم کرد.

                                                              واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *