فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما
تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

با انواع مبلمان اداری آشنا شوید.

آشنایی با انواع مبلمان اداری

فرقی نمی‌کند در حال شروع کسب ‌و کار خود یا همین حالا نیز مدیرعامل شرکتی بزرگ هستید، قطعا شما نیز به انواع مبلمان اداری برای دفتر یا شرکت خود نیاز دارید. توصیه ما در ابتدا داشتن پلان دفتر و اندازه دقیق بخش‌های مختلف آن برای انتخاب مبلمان با چشمانی باز است.کارمندان به طور قابل توجهی تحت تاثیر محیط اطراف خود قرار می‌گیرند. هم چنین، افراد دیگر برای مثال مراجعه کنندگان نیز تحت تاثیر هرچیزی که در اطراف خود می‌بینند، قرار می‌گیرند. مبلمان اداری تاثیری بسیار زیاد بر روحیات کلی افراد و تجربه آنها از حضور در محیط دفتر شما دارد. صاحبان کسب ‌و‌ کار که می خواهند راندمان کاری کلی شرکت خود را بالا ببرند باید فواید داشتن مبلمان اداری عالی را بدانند. خرید مبلمان اداری مناسب، بازده کاری کارکنان شما را بالا خواهد برد.

فهرست مطالب

اهمیت خرید انواع مبلمان اداری چیست؟

اهمیت خرید انواع مبلمان اداری در ارتقاء راحتی و بهبود فضاهای کاری یکی از مسائل حیاتی در محیط کاری است. مبلمان اداری با ارگونومی مناسب و طراحی هوشمند، به افراد امکان می‌دهد تا در طول ساعات کاری، به صورت بهینه و بدون خستگی از امکانات فراهم شده استفاده کنند. ویژگی‌های مبلمان اداری از جمله تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم، و جنس با کیفیت، به افراد اجازه می‌دهد تا محیط کاری خود را مطابق با نیازهای شخصی و فعالیت‌های روزانه شان تنظیم کنند.

در زمینه خرید مبلمان اداری، انتخاب انواع مبلمان اداری با توجه به نیازها و استانداردهای ارگونومی اهمیت زیادی دارد. انتخاب مبلمان با جنس مقاوم و قابلیت تنظیم، علاوه بر تاثیر مثبت بر راحتی فرد، به بهبود کارایی و بهبود اجرای وظایف روزمره کاربران کمک می‌کند.

با توجه به انواع مبلمان اداری، انتخاب مناسب تاثیر بسزایی بر ایجاد محیط کاری فعّال و مثبت دارد. فرآیند خرید مبلمان با توجه به اصول ارگونومی و نیازهای کاربران، به عنوان یک اقدام حیاتی برای افزایش بهره‌وری، ارتقاء راحتی، و حفظ سلامتی فیزیکی افراد در محیط اداری مطرح می‌شود. این انتخابات، علاوه بر تأثیر مستقیم بر کیفیت زندگی کاری، در بهبود اجرای وظایف روزانه و کارایی کاربران نیز نقش بسزایی دارند. بنابراین، در انتخاب انواع مبلمان اداری، توجه به نیازها و اصول ارگونومی، کلیدی است تا فرآیند خرید به یک تجربه سازنده و مؤثر تبدیل شود.

معرفی انواع مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری با پیشرفت زمان و تغییرات نیازها، به سرعت تحول یافته و انواع مختلفی از طراحی‌ها و مدل‌ها برای فضاهای کاری ارائه شده است. در زیر به معرفی انواع مبلمان اداری مدرن پرداخته می‌شود:

1. میز اداری

  • میزهای اداری گروهی: میز اداری گروهی یا میز اداری کنفرانسی برای استفاده جمعی کارمندان.
  • میزهای مدیریتی: با طراحی‌های شیک و ارگونومیک برای مدیران و افراد با مسئولیت‌های بالا.

2. صندلی اداری

  • صندلی‌های اجرایی: با طراحی لوکس و ارتفاع قابل تنظیم برای مدیران.
  • صندلی‌های کارمندی: توجه و اهمیت دادن به راحتی و سلامتی در طول ساعات کاری.

3. مبلمان انتظار

  • مبل‌های انتظار: برای ایجاد فضای صمیمی و آرام در انتظار.
  • صندلی‌های انتظار: با طراحی مناسب برای محیط‌های پذیرایی.

4. کمد و فایلینگ

  • کمدهای فایل: برای ذخیره ایمن اسناد و مدارک.
  • فایلینگ: با طراحی مدرن برای مرتب‌سازی فایل‌ها و لوازم اداری.

5. پارتیشن اداری

  • پارتیشن‌های شیشه‌ای: برای جدا کردن فضاها با حفظ ارتباط بصری.
  • پارتیشن‌های آکوستیک: برای حفظ حریم شخصی و کاهش صداهای محیط.

مبلمان اداری مدرن با توجه به تعداد زیادی از این دسته‌ها و ویژگی‌ها، به شما امکان می‌دهد تا فضای کاری خود را با دقت و سلیقه شخصی ترتیب دهید و از تنوع و کارایی در انتخاب‌هایتان بهره‌مند شوید. این انواع مبلمان اداری مدرن به شما فرصت می‌دهند تا با توجه به نیازها و ذوق خود، فضای کاری منحصر به فردی را خلق کنید.

ویژگی‌های انواع مبلمان اداری حرفه‌ای

انواع مبلمان اداری نقش اصلی در فضای کاری دارند و ویژگی‌های حرفه‌ای آنها می‌توانند تأثیر بسزایی در تجربه کاری افراد داشته باشند. انواع مبلمان اداری با ویژگی‌های گوناگونی طراحی شده‌اند که هرکدام به نحوه کاربرد و سلیقه افراد پاسخ می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های اصلی انواع مبلمان اداری حرفه‌ای، ارگونومی است. صندلی‌ها با قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم و پشتیبانی مناسب به افراد این امکان را می‌دهند تا راحتی خود را افزایش داده و افراد بتوانند صندلی ها را در طول روز به تناسب فعالیت‌های خود تنظیم کنند.

مقاومت مبلمان نیز یکی از ویژگی‌های حیاتی است. مبلمان با استفاده از متریال با کیفیت مانند چرم یا پارچه با دوام، ساخته می‌شوند و تضمین می‌کند که مبلمان به مرور زمان با مقاومت بیشتری طراحی و تولید می‌شوند و از فرسودگی زود آن‌ها جلوگیری می شود.

تنوع در طراحی نیز یک ویژگی مهم است. انواع مبلمان اداری با طراحی‌های متنوع در بازار موجود هستند. این تنوع به افراد امکان می‌دهد تا مبلمانی را که بهترین تطابق را با سلیقه و نیازهای خود دارند، انتخاب کنند.

با توجه به موارد فوق و انتخاب هوشمندانه انواع مبلمان اداری، می‌توانید تجربه کاری خود را بهبود بخشیده و فضای کاری منحصر به فرد و شخصی خود را ایجاد کنید.

انواع میز اداری

در طراحی فضاهای کاری، انتخاب میز اداری مناسب یک تصمیم حیاتی است. انواع میزهای اداری با ویژگی‌ها و کاربردهای گوناگون به بازار عرضه می‌شوند.

میزهای مختص افراد

میزهای اداری تک نفره: برای فضاهای کاری فردی یا ادارات کوچک، میزهای تک نفره یک انتخاب عالی برای مدیران و کارمندانی هستند که به تنهایی کار می‌کنند.

میزهای کنفرانس: برای جلسات گروهی یا میتینگ‌ها، باید میزهای کنفرانس با اندازه و طراحی مناسب انتخاب شوند.

میزهای مختص فضاها

میزهای کاری با کشو: مناسب برای دفاتر کوچک و کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی اضافی نیاز دارند.

میزهای اداری کانتر: برای ایجاد فضاهای باز و هماهنگ در محیط کار، میزهای اداری اپن عالی هستند.

میزهای اداری بر اساس جنس

چوبی: ایجاد حس گرما و طبیعت در محیط کار.

فلزی: برای فضاهای مدرن و صنعتی، میزهای فلزی با طراحی خاصی عرضه می‌شوند.

ملامینه: ترکیبی از چوب و فلز که هماهنگی بین زیبایی و کارایی را فراهم می‌کنند.

انتخاب میز اداری مناسب نقش کلیدی در ترتیب و زیبایی فضاهای کاری ایفا می‌کند.

ویژگی‌های میز اداری مناسب

  • میزهای جادار تهیه کنید

کارمندان وقت بسیار زیادی را پشت میز اداری خود می‌نشینند. میزهای محکم، جادار و با کشوهای مناسب برای نگهداری از اسناد و مدارک، لازمه‌ی آسایش هر کارمندی محسوب می‌شود. خرید میز اداری جدید و بزرگ، به کارمندان این احساس را می‌دهد که ترفیع رتبه شده‌اند و با انگیزه بیشتری کار می‌کنند. وجود کشو و دراور برای اینکه کارمندان بتوانند لوازم خود را در آن نگهداری کنند و نیازی نباشد تا به دنبال آنها بگردند، لازم است.

  • ارتفاع مناسب

ارتفاع میز اداری باید با ارتفاع آرنج شما هماهنگ باشد. ارتفاع معمول میزهای اداری تقریبا ۷۵ سانتی‌متر از سطح زمین است. این ارتفاع برای شخصی با قد ۱۸۵ سانتی‌متر کاملا مناسب است. طبیعتا برای اکثر افراد، این ارتفاع کمی زیاد است. اما این مشکل چگونه حل می‌شود؟ شما باید صندلی اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه کنید و سعی کنید با تنظیم آن، ارتفاع آرنج و میز را در یک سطح نگه دارید. هم‌چنین، دقت کنید پاهای شما باید صاف و برروی زمین قرار بگیرند.

  • گوشه‌های گرد و عدم وجود کشو در بخش جلویی

برای اجتناب از فشار زیاد بر مچ دست‌ها و ساعد در هنگام کار با کامپیوتر، از خرید میزهایی با لبه‌های تیز پرهیز کنید. بخش جلویی میز حتما باید گوشه‌هایی گرد داشته باشد. هم‌چنین میز اداری مناسب در بخشی که پاهای شما قرار می‌گیرد کشو و دراور ندارد. در واقع این بخش نباید ضخامتی بیشتر از چهار الی پنج سانتی‌متر داشته باشد.

  • صندلی‌هایی تهیه کنید که شما را شاد و سلامت نگه دارد

طبیعتا تعریف و درک اشخاص از زیبایی متفاوت است و به همین دلیل مدل‎های متنوعی از صندلی اداری وجود دارد که می‌توانید به تناسب سلیقه خود انتخاب کنید. به هرحال، راحتی اصلی‌ترین موردی است که باید در انتخاب انواع مبلمان اداری در نظر بگیرید.

کارمندان شما به صندلی‌هایی احتیاج دارند که برای کمرشان مناسب باشد، در غیر این صورت احتمالا به زودی به دلیل طی کردن ساعت‌های طولانی در حال نشسته روی این صندلی‌ها، دچار مشکلات سلامتی مرتبط با کمر خواهند شد.

صندلی اداری که ارگونومیک باشد و قرار نیست مشکلاتی مانند کمردرد برای کارمندان بوجود بیاورد، کارمندانی شادتر، سالم تر و بدون مشکلات سلامتی مرتبط با بد نشستن را که سازنده‌تر عمل می‌کنند برای شرکت شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین صندلی‌های اداری قابلیت‌های تنظیم متنوعی مانند تنظیم ارتفاع دارند. از آنجایی‌که نمی‌توان یک صندلی مناسب برای همه اشخاص پیدا کرد، وجود قابلیت‌های تنظیم لازم است، مخصوصا اگر افراد مختلفی از آن صندلی استفاده می کنند.

افرادی که در خانه کار می‌کنند نیز به صندلی اداری مناسب نیاز دارند تا زمان‌های طولانی که می‌نشینند با مشکلات سلامتی مواجه نشوند. برخی صندلی‌های اداری رایج مانند صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی و صندلی کنفرانسی هستند. اگر صندلی شما ویژگی‎های ارگونومیک داشته باشد می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. فراموش نکنید طرز نشستن شما روی این صندلی‌ها نیز شرط است.

ویژگی‌های صندلی کنفرانسی

یک صندلی مخصوص کنفرانس باید به قدری راحت باشد که حضار به دلیل نشستن طولانی روی آن احساس خستگی نکنند و جلسه را ترک نکنند. این صندلی‌ها باید حالت ستون فقرات را پوشش دهند، تنظیم ارتفاع داشته باشند و ترجیحا پشتی گردن قابل تنظیم نیز داشته باشند.
اما قرار نیست تمام تنظیمات صندلی اداری ارگونومیک در یک صندلی کنفرانس وجود داشته باشد. اگر تنظیمات زیادی برای این صندلی‌ها قرار داده شود ممکن است موجب حواس‌پرتی حضار شود. مطمئنا ما نمی‌خواهیم که حضار در اتاق کنفرانس به جای گفتگو با یکدیگر یا توجه به سخنران در حال تنظیم کردن بخش‌های مختلف صندلی خود باشند.

ویژگی‌های صندلی کارمندی

کارمندان شما روزانه چند ساعت روی صندلی کارمندی خود و پشت میز می‌نشینند؟ این عدد را در تعداد روزهای هفته و سپس سال ضرب کنید تا متوجه شوید که آنها بخش بزرگی از زندگی خود را روی این صندلی‌ها می‌گذرانند.

در نظر داشته باشید تا بهترین صندلی کارمندی ممکن را تهیه کنید. یک صندلی خوب، کار کردن را برای کارمندان راحت‌تر می‌کند؛ در حالی‌که فشاری بر کمر و ستون فقرات آنها نیز وارد نخواهد شد.

برخی ویژگی‌های مهم که هنگام خرید صندلی کارمندی باید به آنها دقت کنید:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع

کارمندان باید بتوانند ارتفاع صندلی خود را به تناسب قد تنظیم کنند. برای بیشترین حد راحتی، کف پاهای آنها باید کاملا افقی و برروی زمین باشند. باید در زیر نشیمنگاه صندلی اهرمی برای بالا و پایین بردن صندلی تعبیه شده باشد.

  •  قابلیت تنظیم پشتی

کارمندان باید بتوانند پشتی صندلی خود را در حالتی قرار دهند که بیشترین احساس راحتی را داشته باشند. اگر پشتی و نشیمن یک تکه هستند، باید قابلیت عقب و جلو رفتن برای پشتی وجود داشته باشد. هم چنین، وجود یک مکانیزم قفل کننده برای نگه داشتن پشتی در موقعیتی معین لازم است که بیش از حد هنگام تکیه دادن به عقب نرود. اگر پشتی صندلی از نشیمن جدا باشد، باید در کنار تنظیم زاویه، قابلیت تنظیم ارتفاع نیز داشته باشد تا به بهترین شکل بتواند نیاز کاربر را برطرف نماید.

  • جنس مناسب

صندلی کارمندی شما باید نفس بکشد! کارمند شما قرار است ساعت‌ها روی این صندلی بنشیند، جنس و متریال مورد استفاده باید طوری باشد که گردش هوا در آن شکل بگیرد و بیش از حد گرم نشود و موجب تعریق کارمندان نگردد. دقت کنید که ابر کار شده در صندلی‌ها نباید خیلی سفت و خیلی نرم باشد، جنس خیلی نرم به زودی تغییر شکل می‌دهد و جنس خیلی محکم نیز پس از یکی دو ساعت نشستن احساس درد را منتقل می‌کند و نیاز است تا شخص از روی صندلی بلند شود.

  •  تکیه‌گاه دست

حتما برای کم کردن فشار از روی گردن و شانه‌ها، به وجود تکیه‌گاه برای دست دقت کنید. این تکیه‌گاه‌ها باید قابلیت تنظیم موقعیت نیز داشته باشند. هم در جهت محور افقی و هم ارتفاع. بهترین ارتفاع برای تنظیم، هم‌سطح با میز خواهد بود تا در حالیکه دست شما روی میز در حال انجام کارها است، جایی برای استراحت آرنج و کاهش فشار از مهره‌های گردن وجود داشته باشد.

  • صندلی چرخان

صندلی کارمندی شما باید چرخان باشد. کارمندان در طول روز بسیار پیش می‌آید که لازم باشد به گوشه‌های میز یا قفسه‌های اطراف خود دسترسی داشته باشند، در این حالت وجود چرخ برای آنها لازم است. در کنار وجود چرخ در زیر صندلی، صندلی کارمندان شما باید روی محور نشیمنگاه خود نیز بچرخد. در این حالت اگر قصد دسترسی به پشت سر خود را داشته باشند، به راحتی می توانند این کار را انجام دهند و نیازی به بلند شدن از روی صندلی نیست.

ویژگی ‎های صندلی مدیریت

همانطور که از نام این صندلی پیداست، مخصوص شماست. به عنوان مدیر، مجموعه صندلی شما نیز باید ویژگی‌های مدیریتی داشته باشد. این صندلی‌ها معمولا بزرگتر از دیگر صندلی‌ها هستند و با استانداردهای علم ارگونومیک طراحی شده‌اند. ارگونومیک به زبان ساده یعنی دانش طراحی محصولات بهینه برای انسان… این لغت ریشه یونانی دارد و از دو کلمه ergon به معنی کار و nomoi به معنی قوانین طبیعی برگرفته شده است. تعداد زیادی از افراد در دنیا از صندلی های برپایه دانش ارگونومیک استفاده می کنند. این محصولات برای بهبود سبک زندگی افراد طراحی می‌شوند.

چهار اشتباه رایج ما در نشستن که باید از آنها دوری کنیم

  • صندلی با ارتفاع کم

این وضعیت به مچ دست‌ها، شانه‌ها و گردن فشار می آورد و منجر به درد در این ناحیه‌ها می شود. اما از کجا متوجه شویم که ارتفاع صندلی ما کم است؟حالت نشستن خود پشت میز را بررسی کنید. حالت ایده‌آل شما باید به گونه ای باشد که دستهایتان و پاهایتان زاویه ۹۰ درجه داشته باشند.

  • کیبورد با ارتفاع زیاد

اگر کیبورد شما نیز کمی ارتفاع بیشتری نسبت به سطح میز دارد، پیدا کردن موقعیت مناسب برای مچ دست کار سختی می‌شود. اگر آرنج پایین‌تر از مچ قرار گیرید، فشار زیادی را متحمل خواهد شد. اگر برای دسترسی به کیبورد انگشتان خود را بالا ببرید و مچ دست با ساعد زاویه تندی بسازد، مچ قرار است که فشار زیادی را متحمل شود. اگر به جلو خم شوید نیز همینطور. این حالات فشار زیادی را به مچ دستهایتان درحالی‌که مشغول تایپ کردن هستید وارد می‌کند.

  • استفاده از لپ‌تاپ به جای کامپیوتر شخصی

هدف از ساخت لپ‌تاپ این بود که افراد بتوانند در زمان‌های کوتاه مانند وقتی که در حال پرواز و داخل هواپیما هستند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند. برخلاف باور عموم لپ‌تاپ به هیچ وجه برای جایگزینی کامپیوترهای شخصی انتخاب خوبی نیست.

اختلالات اسکلتی و عضلانی از عوارض این جایگزینی در دراز مدت هستند. یکی از دلایل ارگونومیک نبودن لپ‌تاپ این است که صفحه نمایش کوچکی دارند و کاربر مجبور به خم کردن گردن خود می شود. فشار وزن سر روی گردن می‌تواند حالتی دائمی به گردن شما بدهد، معضلی که به نام “افتادگی گردن رو به جلو” شناخته می شود.

  • نشستن برای دراز مدت

بدن ما انسان‌ها برای نشستن طولانی مدت خلق نشده است. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم برای ساعت‌ها بنشینیم و از مشکلاتی مانند درد ناحیه پایین کمر رنج نبریم. نشستن طولانی مدت فشار بی اندازه‌ای به کمر وارد می‌کند. هر نیم ساعت از صندلی خود بلند شوید و چند قدم بردارید. نکته کلیدی، تشویق بدن به انجام فعالیتهای متنوع است و نه تایپ کردن کل روز با یک گوشی تلفن که با شانه نگه داشته‌اید!

اشتباه نشتن بر روی صندلی کارمندی

برای خرید انواع مبلمان اداری مدرن، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای خرید انواع مبلمان اداری مدرن، لازم است به چند نکته مهم توجه کنید تا انتخاب شما هماهنگ با نیازها و سلیقه شما باشد. یکی از اصلی‌ترین نکات انتخاب انواع مبلمان اداری مدرن، تنوع در محصولات است. انواع مختلفی از صندلی‌ها، میزها و واحدهای تحت فشار در بازار موجود هستند. لازم است از انواع مبلمان اداری استفاده کنید و با توجه به نیازهای فضای کاری خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

در انتخاب انواع مبلمان اداری مدرن، ارگونومی نیز بسیار حائز اهمیت است. صندلی‌ها با قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم و دارای پشتیبان لازم به شما کمک می‌کنند تا راحتی خود را افزایش دهید و از کمردرد جلوگیری کنید.  مواد ساخت مبلمان، به کیفیت مواد و استفاده از چرم یا پارچه با دوام توجه کنید. مبلمان با کیفیت ساخت، مقاومت بیشتری دارد و طول عمر آن بیشتر خواهد بود.
پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، با مقایسه قیمت‌ها در بازار، به دنبال بهترین پیشنهاد برای بودجه خود بگردید. همچنین، نظرات و تجربیات مشتریان را در خصوص محصولات مختلف مطالعه کنید تا انتخاب خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید.
در کل، با دقت به انواع مبلمان اداری مدرن، ارگونومی، کیفیت ساخت و نظرات مشتریان، می‌توانید یک خرید هوشمندانه و مطابق با سلیقه و نیازهای خود داشته باشید.

مبلمان اداری شما باید ارگونومیک باشد. انواع مبلمان اداری در واقع بر پایه پنج اصل طراحی و تولید شده‌اند: امنیت، راحتی، استفاده ساده، کارایی و عملکرد و زیبایی.

تاریخچه کوتاه ارگونومیک

منشا دانش ارگونومیک در واقعی به زمان‌هایی بسیار قبل بازمی‌گردد. به اولین روزهایی که انسان برای استفاده خودش، شروع به ساخت و طراحی چیزهایی مانند صندلی کرد. قبل از اینکه صندلی اختراع شود مردم یا دراز می‌کشیدند یا چمباتمه می‌زدند یا روی زمین می‌نشستند و پاهای خود را روی هم می‌انداختند، البته با همان شرایط کمتر از ما با درد گردن و کمر دست و پنجه نرم می‌کردند! اما لغت ارگونومیک شاید همین پنجاه، شصت سال گذشته است که استفاده می‌شود.

کم کم به یک رشته دانشگاهی نیز تبدیل شد و سه زیرشاخه اصلی نیز دارد: ارگونومیک فیزیکی، شناختی و سازمانی.
ارگونومیک فیزیکی، نحوه تعامل بدن با ابزار کار، مانند صندلی، بیل، کامپیوتر و غیره را مطالعه و بررسی می کند. تاثیر این تعامل و حالت انجام آن بر اختلالات اسکلتی یا عضلانی و بیماریهای دیگر بررسی می‌گردد.

ارگونومیک شناختی، به نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط مغز مربوط می‌شود. این در واقع دانش نحوه برخورد انسان با داده‌ها است. ارگونومیک سازمانی، بهینه سازی محل کار را بررسی می کند. ارگونومیک محل کار، دانش طراحی آن با درنظر داشتن توانایی‌ها و محدودیتهای کارمندان به عنوان یک انسان است. بهبود نحوه انجام کار، کاهش فاکتورهای خطر که به مشکلات سلامتی ختم می‌شوند و بهبود عملکرد و کارایی شخص از ویژگی‌های تمام محصولات ارگونومیک مانند انواع مبلمان اداری هستند.

جمع بندی

به محیط اطراف خود اهمیت دهید و از تاثیر زیاد آن بر دیگران غافل نشوید. مشتریان شما نیز تحت تاثیر این محیط قرار می‌‌گیرند، پس در انتخاب انواع مبلمان اداری خود دقت کنید. از صندلی کارمندی گرفته تا صندلی مدیریت را با ویژگی های ارگونومیک تهیه کنید تا به سلامتی شما در درازمدت آسیبی وارد نشود. فراموش نکنید، داشتن بهترین مبلمان ارگونومیک دنیا تنها نیمی از راه پیشگیری از درد کمر و گردن خواهد بود. بلکه نیمه دیگر آن صحیح نشستن و رعایت کردن مواردی که ذکر شدند را می‌طلبد.
لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید واقع شد با بازنشر آن به افزایش دانش اطرافیان خود کمک کنید.

 

                                                                                      واحد تحقیق توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *