لیدوما انگلیسی
فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما
تا 30% تخفیف تا عید سعید غدیر خم همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا عید سعید غدیر خم همراه با ارسال رایگان

صندلی اپن مدرن + مناسب آشپزخانه‌های مدرن

صندلی اپن مدرن

صندلی اپن مدرن که با نام‌های صندلی بار آشپزخانه و صندلی کانتر معرفی و شناخته می‌شود، یک وسیله پرکاربرد در هر آشپزخانه است که کنار اپن یا زیر آن قرار می‌گیرد. این صندلی ارتفاع قابل تنظیمی دارد و به وسیله اهرم کناری به سادگی بالا و پایین می‌شود. صندلی اپن بطورمعمول دارای پایه حمایت از پا است و شما می‌توانید برای کودکان خود نیز از آن استفاده نمایید. خرید صندلی اپن باید با توجه به برخی از نکات انجام گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتفاع صندلی، جنس، روکش، تکیه گاه، ثبات، جای پا و سبک صندلی اشاره کرد.

فهرست مطالب

بلندی و باریک بودن صندلی اپن آن را برای استفاده در کافه‌ها و پیشخوان آشپزخانه بسیار مناسب کرده است. تفاوت این صندلی با صندلی‌های غذاخوری در ارتفاع آن‌ها است. صندلی‌های غذاخوری دارای ارتفاع 45 سانتی متر و صندلی اپن 75 سانتی متر ارتفاع دارند. این گروه از صندلی‌ها فاقد پشتی هستند یا اینکه پشتی آن‌ها بسیار کوتاه است و درست مطابق با ارگونومیک بدن طراحی می‌شوند. البته فضای اشغال شده توسط آن‌ها نیز بسیار کم است. در ادامه به بررسی کامل صندلی اپن می‌پردازیم و انواع آن را معرفی می‌کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت وجود تناسب در سبک دکوراسیون داخلی

به طور کلی مقیاس و تناسب از مفاهیم ضروری در طراحی داخلی به شمار می‌آیند. منظور از مقیاس مقایسه دو عنصر با ابعاد واقعی در طراحی است. اما در سمت دیگر تناسب به ارتباط دو عنصر باهم و بدون داشتن اندازه واقعی‌شان اشاره دارد. به طور کلی مقیاس نسبی نیست و با اندازه‌های واقعی سروکار دارد. اما تناسب نسبی است و طراح باید درک درستی از رابطه عناصر در فضای سه بعدی با یکدیگر داشته باشد. 

برای برقراری تناسب در سبک دکوراسیون داخلی توجه به برخی نکات الزامی است که بطورکلی مهم‌ترین و آشناترین آن‌‌ها عبارتند از:

• تناسب رنگ: همانطور که می‌دانید رنگ‌ها اساس هر فضای داخلی را تشکیل می‌دهند و طراحان باید تعادل مناسبی از رنگ‌ها را انتخاب نمایند. خوب است بدانید که امروزه طراحان برای فضای داخلی و اشیا و مبلمان موجود در آن فضا از قانون 60_30_10 بهره می‌گیرند تا به این ترتیب اطمینان حاصل نمایند که رنگ‌های بکارگرفته با دیوارها و مبلمان و پرده‌ها سازگاری دارند.

• ایجاد کنتراست: طراحان داخلی می‌دانند چگونه از طریق بازی با رنگ‌ها و تن‌ها فضایی دلپذیر و هیجان‌انگیز ایجاد کنند. کنتراست یک تکنیک عالی برای این امر است و در قالب رنگ‌ها، شکل‌ها یا حتی ارتفاع می‌توان آن را ایجاد کرد. 

• تناسب با تکرار: در برقراری سبک دکوراسیون داخلی خود با الگوهای تکراری فضا را یکسان نمایید تا به این ترتیب وحدت بصری در سراسر فضا حفظ شود.

• استفاده از رنگ سفید: با استفاده از رنگ سفید در فضای آشپزخانه می توانید 

• اندازه و ارتفاع در مقیاس و تناسب: به طور کلی هرچه آشپزخانه و اتاق شما بزرگ‌تر باشد، قطعات و مدل‌های بیش‌تری در آن جای می‌گیرد و هرچه اتاق کوچک‌تر باشد، از قطعات کم‌تری باید استفاده کرد. البته اگر آشپزخانه شما سقف کوتاهی دارد نیز بهتر است از وسایل تزئینی و مبل‌ها و قطعات با ارتفاع کوتاه بهره گیرید.

جالب است بدانید که در برخی موارد برای ایجاد جلوه‌ای چشمگیر در در آشپزخانه و اتاق‌های سقف بلند خود می‌توانید به سراغ مبلمان و صندلی‌های کوتاه و کوچک روید و در این شرایط محدودیتی برای شما وجود ندارد. 

انواع صندلی اپن مدرن

صندلی اپن مدرن امروزه در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود که پیش از ارائه راهنمای خرید صندلی اپن خوب است آن‌ها را بشناسید. خانم‌ها بطورمعمول زمان زیادی را در آشپزخانه هستند و هنگام آشپزی و کار نیاز به استراحت دارند. صندلی اپن مدرن یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای این افراد است که با قابلیت تنظیم خود به سادگی موجب استراحت آن‌ها می‌شود. این صندلی علاوه بر زیبایی در مکان‌های مختلفی بکار گرفته می‌شود. 

صندلی اپن بطورمعمول در معرض رطوبت و آلودگی توسط مایعات و چربی‌ها است و باید روکشی را برای آن انتخاب نمایید که در برابر شست‌وشو و موادشیمیایی مقاوم باشد. البته تکیه‌گاه این صندلی نیز باید به گونه‌ای باشد که از فرم بدن به خوبی محافظت کند و موجب سقوط وی نشود.

صندلی‌های اپن بطورمعمول دارای طرحی تک پایه و در انتها پهن هستند و باید هنگام انتخاب آن‌ها، ایستایی را درنظر داشت. از آنجایی که این صندلی مقابل کانتر یا اپن قرار می‌گیرد، باید به سراغ مدلی روید که با دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه در هماهنگی باشد. 

از آنجایی که در طراحی اپن‌ها باید ارتفاع‌های مختلف را در نظر گرفت، هنگام خرید صندلی اپن باید ارتفاع صندلی را در نظر داشت. این ارتفاع باید به گونه‌ای باشد که فرد هنگام سرو غذا احساس ناراحتی نکند. لازم به ذکر است که صندلی‌های جک‌دار نوعی صندلی مدرن آشپزخانه هستند که در ارتفاع‌های مختلف قابل استفاده هستند. چوب نیز از گذشته تا به امروز به عنوان یک متریال قابل اعتماد برای ساخت و تولید انواع میز و صندلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که شما زمان کوتاهی از روز را روی صندلی اپن می‌نشینید، راحتی فاکتور بسیار مهمی در انتخاب و خرید آن است. 

شایان ذکر است که یک صندلی اپن با نشیمن مناسب خود می‌تواند راحتی و آسایش بالایی برای شما فرآهم آورد. 

درنهایت از دیگر انواع صندلی اپن مدرن می‌توان به صندلی پلاستیکی اشاره کرد که بسیار سبک است و جابه‌جایی آن به سادگی امکان‌پذیر است. اتصالات این نوع صندلی بطورکامل توسط جوش آرگون انجام می‌گیرد و به همین خاطر دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد. خوب است بدانید که این صندلی بطورمعمول از چوب راش تهیه می‌شود. در ادامه به معرفی و بررسی کامل انواع صندلی اپن مدرن می‌پردازیم. 

صندلی اپن مدرن شربورگ مشکی

با صندلی شربورگ مشکی شما می‌توانید ظرافت و زیبایی را در کنار هم ببینید. این صندلی در دیدگاه اول یک چهارپایه ساده است، اما وقتی در دکور خانه و جلو میز اپن شما قرار می‌گیرند، زیبایی این دکور را بدون شک متوجه خواهید شد. خوب است بدانید که این صندلی روی 4 پایه مستقر شده است و یک جای پای خوب برای تعادل شما ایجاد می‌کند. هنگام خرید صندلی حتما به ارتفاع میز اپن از بالا و از پایین دقت کنید و ارتفاع نشیمن از کف زمین را دریابید. 

بطورکلی مهم‌ترین و آشناترین مشخصات صندلی اپن مدرن شربوگ مشکی عبارت است از:

  • ارتفاع از کف زمین 60 سانتی متر است و برای میز اپن با ارتفاع 90 سانتی متر مناسب است. البته در دیگر ارتفاع‌ها نیز قابل سفارش است.
  • جنس کفی صندلی اپن مدرن شربورگ مشکی از جنس فوم قالبی و ریباند است که به انتخاب مشتری قابل سفارش است.
  • کیفیت و دوام بسیار بالا
  •  و…

صندلی اپن مدرن نرماندی طلایی

صندلی نرماندی طلایی مدرن و جذاب یک گزینه مناسب برای آشپزخانه یا کانتر شما است. پایه‌های این نوع صندلی از جنس آهن یا آبکاری درجه یک نیکل و فورتیک است. خوب است بدانید که کفی صندلی نرماندی طلایی ترکیبی از چوب و فوم است و به سادگی آسیب نمی‌بیند. 

پارچه‌های بکارگرفته برای صندلی اپن مدرن نرماندی طلایی تنوع طرح و رنگ خوبی دارد و تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصات صندلی اپن نرماندی طلایی عبارت است از:

  • استحکام صندلی نرماندی طلایی 180 کیلوگرم است.
  • دوام و مقاومت بسیار بالا
  • وزن کم و سبک
  • دارای 4 عدد ته پایه پلاستیکی که مانع از سر خوردن می‌شود.
  • و…

صندلی اپن مدرن زین اسبی ایفلی پلاس

صندلی اپن مدرن زین اسبی ایفلی پلاس از دیگر انواع صندلی اپن است که با دوام و مقاومت بسیار بالا به فراوانی کاربرد دارد. این صندلی از چوب راش تهیه و تولید می‌شود و با رنگ‌های سفید و مشکی خود تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد. بطورکلی مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع صندلی عبارت است از:

  • ارتفاع تا نشیمن 70 سانتی متر
  • دارای ابعاد پشتی 35*35 سانتی متر
  • دارای ابعاد نشیمن 50*40 سانتی متر
  • دارای کفی از جنس فوم
  • و…

صندلی اپن سدونا

صندلی اپن سدونا با طرح و رنگ‌های متنوع خود برای تمام سلایق و نیازها کاربردی و مناسب است. این صندلی با ابعاد و طراحی خود با سبک‌های مختلف سازگار است. بطورکلی مهم‌ترین مشخصات این صندلی عبارت است از:

  • دارای ارتفاع 105 سانتی متر
  • دارای ابعاد نشیمن 55*56 سانتی متر
  • دارای روکش پارچه‌ای
  • دارای پایه فلزی با آبکاری استیل
  • دارای جنس کفی فوم

صندلی اپن مدرن مدیسون طلایی

صندلی اپن مدیسون از دیگر انواع صندلی اپن مدرن است که با راحتی خود موجب می‌شود شما به سادگی به آن تکیه دهید. خوب است بدانید که برخی از صندلی‌ها دسته دارند و برخی دیگر نه و درست کنار اپن قرار می‌گیرند. پشتی این صندلی فلزی بوده و هیچوقت نمی‌شکند. مهم‌ترین مشخصات ویژگی‌های صندلی اپن مدرن مدیسون طلایی عبارت است از:
 
  • پشتی بلند
  • راحتی مناسب
  • شیک و ساده
  • کیفیت بسیار بالا در تولید
  • دارای ارتفاع پشتی 29 سانتی متر
  • دارای ابعاد چارچوب 40*40 سانتی متر
  • دارای ارتفاع از سطح زمین تا نشیمن: 66 سانتی متر
  • و…

صندلی اپن مدرن لیدوما _ متناسب با هر سلیقه‌ای

صندلی های اپن لیدوما یکی دیگر از انواع صندلی اپن مدرن هستند که با فضا و محیط هر آشپزخانه به سادگی سازگار است. در تهیه و تولید این صندلی از متریال بسیار باکیفیت بهره گرفته می‌شود.

جمع‌بندی

در مطالب فوق به بررسی انواع صندلی اپن مدرن پرداختیم. همانطور که گفتیم صندلی اپن مدرن که با نام‌های صندلی بار آشپزخانه و صندلی کانتر معرفی و شناخته می‌شود، یک وسیله پرکاربرد در هر آشپزخانه است که کنار اپن یا زیر آن قرار می‌گیرد. این صندلی ارتفاع قابل تنظیمی دارد و به وسیله اهرم کناری به سادگی بالا و پایین می‌شود. 

صندلی اپن مدرن بطورمعمول دارای پایه حمایت از پا است و شما می‌توانید برای کودکان خود نیز از آن استفاده نمایید. خرید صندلی اپن باید با توجه به برخی از نکات انجام گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتفاع صندلی، جنس، روکش، تکیه گاه، ثبات، جای پا و سبک صندلی اشاره کرد. 

بلندی و باریک بودن صندلی اپن آن را برای استفاده در کافه‌ها و پیشخوان آشپزخانه بسیار مناسب کرده است. تفاوت این صندلی با صندلی‌های غذاخوری در ارتفاع آن‌ها است. صندلی‌های غذاخوری دارای ارتفاع 45 سانتی متر و صندلی اپن 75 سانتی متر ارتفاع دارند. این گروه از صندلی‌ها فاقد پشتی هستند یا اینکه پشتی آن‌ها بسیار کوتاه است و درست مطابق با ارگونومیک بدن طراحی می‌شوند. البته فضای اشغال شده توسط آن‌ها نیز بسیار کم است.

صندلی اپن مدرن در انواع مختلف و در تعداد بالا تولید و عرضه می‌شود که از آشناترین و مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صندلی اپن شربورگ مشکی، صندلی اپن نرماندی طلایی، صندلی اپن زین اسبی ایفلی پلاس و… اشاره کرد.

سوالات متداول

 صندلی اپن مدرن که با نام‌های صندلی بار آشپزخانه و صندلی کانتر معرفی و شناخته می‌شود، یک وسیله پرکاربرد در هر آشپزخانه است که کنار اپن یا زیر آن قرار می‌گیرد. این صندلی ارتفاع قابل تنظیمی دارد و به وسیله اهرم کناری به سادگی بالا و پایین می‌شود.
صندلی اپن مدرن بطورمعمول دارای پایه حمایت از پا است و شما می‌توانید برای کودکان خود نیز از آن استفاده نمایید. خرید صندلی اپن باید با توجه به برخی از نکات انجام گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتفاع صندلی، جنس، روکش، تکیه گاه، ثبات، جای پا و سبک صندلی اشاره کرد.

صندلی اپن مدرن انواع مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صندلی اپن شربورگ مدرن، صندلی اپن نرماندی طلایی، صندلی اپن زین اسبی ایفلی پلاس، صندلی سدونا و... اشاره کرد.

با صندلی شربورگ مشکی شما می‌توانید ظرافت و زیبایی را در کنار هم ببینید. این صندلی در دیدگاه اول یک چهارپایه ساده است، اما وقتی در دکور خانه و جلو میز اپن شما قرار می‌گیرند، زیبایی این دکور را بدون شک متوجه خواهید شد. خوب است بدانید که این صندلی روی 4 پایه مستقر شده است و یک جای پای خوب برای تعادل شما ایجاد می‌کند. هنگام خرید صندلی حتما به ارتفاع میز اپن از بالا و از پایین دقت کنید و ارتفاع نشیمن از کف زمین را دریابید.

                                                              واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *