فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما
تا 30% تخفیف تا پایان خرداد ماه همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان خرداد ماه همراه با ارسال رایگان

صندلی اداری طبی + 5 مدل پرفروش در بازار

صندلی اداری طبی

یکی از تجهیزاتی که در زندگی روزمره کارکنان و مدیران نقش مهمی دارد، صندلی اداری است. بنابراین انتخاب مدل صندلی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه به طور مستقیم با سلامت جسمی و در نتیجه بازده کارایی آن‌ها ارتباط دارد. معمولا صندلی اداری برای استفاده در پشت میز ساخته می‌شود و با توجه به کاربرد و محل مورد استفاده، تنوع بالایی دارد. اما مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در ساخت صندلی اداری طبی رعایت شود این است که کاربر بتواند در استفاده طولانی مدت از صندلی، دچار خستگی و درد در نواحی مختلف بدنش نشود. قبلا وقتی حرف از صندلی اداری می‌شد، همه به یک مدل صندلی چرخ دار با پشتی بلند فکر می‌کردند اما دیگر اینطور نیست و طراحی‌های بسیار مدرن و جذاب در ساخت صندلی‌ها به کار می‌رود. امروزه شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی وجود دارند که به تولید و عرضه صندلی‌های اداری متنوع می‌پردازند اما متاسفانه بیشتر آن‌ها اصول و استانداردهای ارگونومیک را رعایت نمی‌کنند. از این رو باید در خرید صندلی اداری به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، از خریدتان پشیمان نشوید. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیشتر صندلی اداری طبی بپردازیم.

فهرست مطالب

صندلی اداری یا صندلی کارمندی چیست؟

صندلی اداری یا کارمندی، به گونه‌ای طراحی می‌شود که راحتی کارکنان را تامین نماید. از همین رو اصطلاح وظیفه گرا را برای صندلی‌های کارمندی استفاده می‌کنند چرا که در جهت سازگاری با انواع بدن و سبک‌های کاری طراحی و ساخته می‌شوند. این صندلی‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای جدایی ناپذیر دفاتر کار هستند که هارمونی جذابی میان راحتی و عملکرد را فراهم می‌کنند.

صندلی اداری طبی همه کاره هستند و نسبت به انواع صندلی‌های مدیریتی، قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری دارند. صندلی‌های اداری در دو نوع چرخ دار و ثابت ساخته می‌شوند تا کاربر با در نظر گرفتن محل کار و استفاده‌ی صندلی، خرید خود را انجام دهد. معمولا صندلی‌های انتظار، آمفی تئاتر و برخی صندلی‌های نیمه ایستاده از نوع ثابت هستند اما برخی کارها نیاز به جابجایی زیادی دارند که در این صورت باید از صندلی اداری چرخ دار استفاده کرد.

یک صندلی اداری استاندارد، باید از متریال‌های با کیفیت و درجه یک ساخته شود تا در طول زمان دچار فرسایش و خرابی نشود. همچنین باید اصول ارگونومی نظیر تنظیم ارتفاع صندلی، استاندارد بودن عرض و عمق صندلی، پشتیبانی کامل از کمر، مناسب بودن پشتی، جنس صندلی، قابل تنظیم بودن دسته‌های صندلی و امکان چرخش رعایت شود تا فردی که بر روی صندلی اداری طبی می‌نشیند، احساس راحتی داشته باشد و بعد از گذشت چند ساعت، دچار گرفتگی عضلات نشود.

معرفی 5 صندلی اداری راحت و طبی لیدوما

مجموعه لیدوما یکی از بزرگترین فروشگاه‌های تولید کننده انواع تجهیزات اداری، آموزشی، هتلی، رستورانی و سالن‌های زیبایی است که به خاطر تولید محصولات با کیفیت، محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است. در واقع هدف اصلی لیدوما تولید و عرضه تجهیزاتی است که هماهنگ با اصول و استانداردهای روز دنیا هستند. یکی از بخش‌هایی که توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل نماید، صندلی‌های اداری است.

 تنوع صندلی اداری طبی مجموعه لیدوما بسیار بالاست و هرکدام از مدل‌ها دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند تا همه افراد بتوانند متناسب با نیازهای خود، اقدام به خرید کنند. ما در ادامه به توضیح 5 صندلی اداری پر فروش در فروشگاه لیدوما خواهیم پرداخت که اگر قصد خرید صندلی داشته باشید، می‌تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد.

1-صندلی اداری طبی مدل 713

اگر به دنبال یک صندلی اداری ایده آل هستید که بدون خستگی، بتوان ساعت‌ها بر روی آن نشست و مشغول به کار شد، قطعا صندلی اداری – کارمندی لیدوما مدل 713، بهترین انتخاب خواهد بود. این صندلی اداری طبی دارای عمق مناسب نشیمن است و این مانع از خستگی‌های زودرس می‌شود. مواد به کار رفته در طراحی و ساخت فریم پشتی صندلی، فلز و چوب با کیفیت است. قسمت کفی آن نیز از چوب ساخته شده است.

در واقع با کیفیت بودن متریال مورد استفاده در ساخت صندلی، یکی از دلایل اصلی با دوام بودن و ماندگاری بیشتر آن است. صندلی کارمندی لیدوما مدل 713 دارای دسته ثابت است و در طراحی آن از مکانیزم تیلتی نیز کمک گرفته شده است. این مکانیزم باعث می‌شود تا شما بتوانید وضعیت صندلی را در دو حالت قرار گرفتن در مقابل میز و استراحت کردن، تنظیم کنید.

در واقع این ویژگی یکی از نکات مهم خرید صندلی اداری طبی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. فوم به کار رفته در صندلی، بسیار مرغوب و با کیفیت است که هم از نرمی و راحتی بالایی برخوردار است و هم ضخامت یکسانی دارد که باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت از صندلی، پودر نشود.

همچنین این امکان وجود دارد که ارتفاع میز را با توجه به قد میز، تنظیم کرد. روکش صندلی اداری طبی لیدوما مدل 713 از جنس چرم مصنوعی است که در کنار دسته‌های ساخته شده از فلز و پلاستیک، هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. در واقع گوشه‌های بدنه پشتی صندلی که از جنس فلز است، از روکش چرمی بیرون آمده است.

از آنجایی که نشیمن صندلی بسیار راحت است، این امکان را فراهم می‌کند که کارمندان عزیز بتوانند ساعات طولانی روی آن بنشینند و بدون خستگی زودرس و گرفتگی عضلات، کارهای خود را به نحو احسنت انجام دهند. با خرید صندلی اداری طبی لیدوما مدل 713 که با رعایت تمام نکات ارگونومیک ساخته شده است، هم می‌توانید آسایش کارمندان و افراد حاضر در یک شرکت یا اداره را فراهم سازید و هم یک دکوراسیون جذاب و زیبایی را به محیط کاری ببخشید.

2-صندلی اداری طبی مدل 7070

از دیگر گزینه‌های عالی برای محیط‌های اداری و شرکت‌های تجاری، صندلی اداری-مدیریتی لیدوما مدل 7070 است. مدیرانی که مجبور هستند به خاطر شغل‌شان، ساعات زیادی را در دفتر کاری خود بگذرانند، نیاز به استراحت در همان محل دارند اما از آنجایی که اکثرا فضای اتاق‌ها کوچک است، نمی‌توان از تعداد زیادی از مبلمان و صندلی‌های متنوع استفاده کرد.

بنابراین باید یک صندلی اداری طبی خریداری کرد که قابلیت تنظیم دارد تا مانع از ایجاد دردهای عضلانی و خستگی شد. این صندلی با رعایت نکات ارگونومی طراحی شده است و باعث می‌شود بدن در یک وضعیت مناسب قرار گیرد و از آنجایی که به طور کامل از کمر حمایت می‌کند، در دوره‌های طولانی نشستن باعث کمر درد و یا گردن درد نمی‌شود.

رویه صندلی اداری طبی مدل 7070 از جنس چرم مصنوعی درجه یک و مرغوب است که علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار مستحکم است و در برابر سایش‌های مکرری که در اثر نشستن ایجاد می‌شوند، مقاوم است. همین موضوع باعث می‌شود که از ایجاد تغییر حالت و ترکیدگی در قسمت نشیمنگاه در دراز مدت جلوگیری شود. از دیگر ویژگی‌های این صندلی، این است که قابلیت تغییر ارتفاع و تنظیم کفی و پشتی دارد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت میز و راحتی خود، صندلی‌تان را تنظیم کنید.

پایه‌های صندلی اداری طبی لیدوما مدل 7070 از فلز ساخته شده و با آبکاری کروم پوشش داده شده است. با کیفیت بودن این مواد باعث شده است که صندلی در طولانی مدت از زنگ زدگی و خوردگی در امان بماند و زیبایی خود را مثل روز اول حفظ کند. همانطور که می‌دانید هدف اصلی لیدوما، طراحی تجهیزاتی است که آسایش و زیبایی را در محیط کاری و خانه فراهم آورد.

در نتیجه تمام نکات مربوط به ارگونومیک، کیفیت متریال و علم روانشناسی رنگ‌ها را در تولید محصولات خود رعایت می‌کند تا شما عزیزان بتوانید با پرداخت هزینه معقولی، بهترین و جدید‌ترین مدل را خریداری نمایید.

3-صندلی اداری-مدیریتی مدل Silver

صندلی اداری – مدیریتی لیدوما مدل Silver یک نمونه بارز از صندلی اداری طبی ایده آل است که مطابق با استانداردهای ارگونومی طراحی شده است و شما می‌توانید ساعات طولانی را بر روی صندلی بگذرانید بدون اینکه دچار خستگی، گرفتگی عضلات و درد در ناحیه کمر یا زانو شوید. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع و مکانیزم تنظیم کفی و پشتی دارد.

به طوری که حداقل و حداکثر ارتفاع تا نشیمنگاه از 54 تا 68 سانتی متر متغیر است. از لحاظ فنی اگر بخواهیم صندلی را بررسی کنیم به این موارد اشاره خواهیم کرد که دارای کلاف ده لا و ابر 30 کیلویی و چرم ترک تنفسی است. چرخ‌ها حالت ژله‌ای سایلنت دارند در هنگام حرکت سر و صدا ایجاد نکنند. همچنین پایه پنج پر کروم و جک تایوانی هم دارد.

جنس پشتی و کفی صندلی از چرم مصنوعی و جنس چرخ‌ها، فلز و پلاستیک است و فریم پشتی و کفی از چوب ساخته شده است. نحوه‌ی ایستایی صندلی اداری-مدیریتی لیدوما مدل Silver، پایه فلزی گردان است. این صندلی اداری طبی دارای دسته‌هایی از جنس پلی پروپلین است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند.

این مدل یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های مجموعه لیدوما است چراکه در کنار کیفیت بالا، از ظاهر بسیار زیبایی هم برخوردار است. به این صورت که در کناره‌های صندلی، MDF وکیوم شده به کار رفته است. هنگام خرید صندلی اداری طبی، معمولا کم پیش می‌آید که همه‌ی این ویژگی‌ها را در یک صندلی پیدا کرد اما لیدوما تمام تلاش خود را می‌کند که صندلی‌های زیبا، با کیفیت و با دوام بسازد و راحتی افراد را فراهم آورد.

بنابراین اگر به دنبال یک صندلی راحت در ابعاد بزرگ و با دوام هستید که در صورت استفاده صحیح، بتوانید سال‌های زیادی بر روی آن بنشینید و کار کنید، پیشنهاد می‌شود حتما نگاهی به صندلی اداری مدل silver بیندازید. 

4-صندلی اداری-کارمندی مدل 712

یکی از بهترین صندلی‌های مجموعه لیدوما، صندلی اداری – کارمندی لیدوما مدل 712 است که برای کارمندانی که ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند، گزینه بسیار مناسبی است. فریم پشتی از جنس فلز و چوب است و فریم کفی از چوب مرغوب ساخته شده است. از آنجایی که پایه و چرخ‌های گردان دارد، در هر سطحی به طور نرم و روان حرکت می‌کند.

 مهم‌ترین ویژگی یک صندلی اداری طبی استاندارد این است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد که این مدل در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است به طوری که شما می‌توانید حداقل ارتفاع یعنی 110 سانتی متر تا حداکثر ارتفاع یعنی 122 سانتی متر را با توجه به موقعیت میز و راحتی‌تان، تنظیم کنید. این صندلی دارای روکشی از جنس چرم مصنوعی و توری است و دسته‌ها نیز از ترکیب فلز و پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند.

 یکی از دلایلی که باعث زیبایی این صندلی شده، طراحی منحصر به فرد آن است. به این صورت که گوشه‌های بدنه فلزی پشتی، از روکش چرمی بیرون آمده و یک منظره جذابی ایجاد کرده است. نحوه ایستایی این صندلی اداری طبی به صورت پایه فلزی گردان است و قابلیت چرخش دارد. با توجه به این که صندلی اداری لیدوما مدل 712 با رعایت تمام اصول ارگونومیک ساخته شده است، احساس راحتی به کارمندان القا می‌کند و مانع از خستگی‌های زودرس و درد در نواحی مختلف بدن مثل کمر، گردن و یا شانه‌ها می‌شود.

 بنابراین اگر به دنبال صندلی هستید که بتواند به خوبی نیازهای شما را برآورده کند و ساعات طولانی نه به عنوان یک شکنجه گر، بلکه به عنوان یک دوست خوب، همراه شما باشد، حتما صندلی اداری طبی مدل 712 مجموعه لیدوما را مورد بررسی قرار دهید.

5-صندلی اداری-کارمندی مدل 4010

از پر فروش‌ترین صندلی‌های اداری مجموعه لیدوما، صندلی اداری – کارمندی لیدوما مدل 4010 است که با طراحی بی نظیر خود توانسته نظر بسیاری از شرکت داران را به سمت خود جلب کند. این مدل یک نمونه مناسب برای کارکنانی است که طول روز را پشت میز می‌نشینند و هیچ مکان و تایمی برای استراحت کردن ندارند.

مجموعه لیدوما تمام سعی خود را کرده تا نه تنها در طراحی این مدل بلکه در طراحی سایر صندلی‌های اداری و آموزشی خود، استانداردهای ارگونومی را رعایت کند تا کاربران هنگام استفاده از صندلی احساس راحتی داشته باشند. صندلی اداری طبی مدل 4010 نشیمن بسیار راحتی دارد و یک انتخاب عالی برای کارمندان و مخصوصا منشی‌هاست که مجبورند مدت زمان زیادی را پشت میز بگذرانند.

با خرید این صندلی، قادر خواهید بود ارتفاع صندلی را با توجه به موقعیت میز و قد خودتان، تنظیم کنید. در واقع ارتفاع صندلی را از 109 سانتی متر تا 119 سانتی متر تغییر دهید. علاوه بر داشتن این امکانات و قابلیت‌ها، باید گفت که متریال‌های مورد استفاده در ساخت صندلی اداری طبی مدل 4010، بسیار با کیفیت و مرغوب است و همین باعث می‌شود که در صورت استفاده صحیح بتوانید سالیان سال این صندلی را بدون خرابی نگه دارید.

نحوه ایستایی صندلی به صورت پایه فلزی گردان است. فریم پشتی و کفی از جنس چوب هستند و چرخ‌های صندلی نیز به صورت گردان طراحی شده است تا کاربر بتواند صندلی را روی سطوح مختلفی به صورت آرام و روان، حرکت داده و جابجا کند. روکش این صندلی اداری طبی از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و دسته‌ها ترکیبی از فلز و پلاستیک فشرده هستند.

همه‌ی نقاط مثبتی که یک صندلی اداری استاندارد باید داشته باشد، به صورت یک پکیج کامل در این صندلی وجود دارد. معمولا خرید صندلی اداری برای دفاتر و سازمان‌های مختلف، کار سختی است چراکه باید از بین این همه تنوع و مدل، بهترین و با کیفیت‌ترین صندلی را انتخاب کرد. اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه معقولی، صندلی‌های با کیفیت و راحت خریداری کنید، پیشنهاد ما، فروشگاه لیدوما خواهد بود که در تولید و عرضه انواع تجهیزات اداری، تخصص دارد.

نکات خرید صندلی اداری

در هنگام خریداری صندلی‌های اداری باید به برخی نکات دقت کرد تا بتوانید با مناسب‌ترین هزینه، بهترین و کاربردی‌ترین مدل را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین نکات خرید صندلی اداری، دقت به ویژگی‌ها و قابلیت‌های صندلی از جمله طراحی ارگونومیک صندلی، تنظیم پذیری، داشتن انحنای مناسب برای پشتیبانی از گودی کمر، ضد تعریق بودن تشک و روکش صندلی است.

صندلی اداری طبی خوب، صندلی است که بر اساس نیاز فرد، قابلیت تنظیم در دسته‌ها و تکیه گاه سر داشته باشد. بدیهی است که در صورت خرید صندلی‌های با کیفیت و با دوام، مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده خواهید کرد. در خرید صندلی اداری، علاوه بر دقت به ظاهر زیبا، باید به مدل صندلی هم توجه کنید که آیا پاسخگوی نیازهای محیط کاری شما هست یا نه. چون برخی از شغل‌ها بسیار پویا هستند و باید مرتب حرکت کرد. برای چنین موقعیت‌هایی، باید صندلی اداری طبی با قابلیت چرخش 360 درجه و چرخ دار تهیه کرد.

سعی نکنید کیفیت را فدای قیمت کنید چراکه نشستن طولانی مدت بر روی صندلی غیر استاندارد، هم باعث به وجود آمدن مشکلات جسمی در کمر، ستون مهره‌ها، شانه‌ها و گردن می‌شود و هم کارمندان و افراد مشغول در یک شرکت یا سازمان، بازده کافی نخواهند داشت.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم، تمام نکاتی که باید درباره یک صندلی اداری طبی خوب و ایده ال بدانید را توضیح دهیم تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشوید. طبیعتا افرادی که ساعات طولانی را روی صندلی و پشت میز می‌گذرانند، دچار مشکلات جسمی زیادی می‌شوند مگر اینکه صندلی به صورت اصولی و استاندارد ساخته شده باشد تا متناسب با وضعیت بدنی شما تنظیم شود.

تنظیم ارتفاع صندلی و دسته‌ها و قسمت پشتی و کفی صندلی هماهنگ با میز کار و راحتی شما، باعث می‌شود که کمر و گردن در وضعیت نامناسبی قرار نگیرند و پاهایتان آویزان نماند. همچنین اگر متریال‌های مورد استفاده در ساخت صندلی اداری طبی با کیفیت و مرغوب باشد، نشیمن صندلی بسیار راحت و نرم خواهد بود و در طول زمان، دچار تغییر حالت، پارگی یا شکستگی نمی‌شود. 

البته در کنار همه‌ی این موارد، ظاهر زیبا هم جزو نکات مهمی است که در پرستیژ یک محیط کاری، تاثیر بسزایی می‌گذارد. خلاصه مطلب که اگر صندلی دفاتر کاری و سازمان‌های تجاری مناسب و اصولی باشد، کارکنان دچار مشکلات جسمی نشده و درنتیجه بازده‌شان افزایش خواهد یافت و هم فروش محصولات و یا ارائه خدمات به مردم بیشتر می‌شود.

                                                              واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *