فروش عمده

جشنواره بهاری لیدوما

تا 30% تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه همراه با ارسال رایگان

جشنواره بهاری لیدوما

30% تخفیف تا پایان فروردین ماه
همراه با ارسال رایگان
به دلیل تعطیلات نوروز تحویل کالا از ۱۴ فروردین ماه می باشد

عوامل موثر در قیمت مبلمان اداری + 16 فاکتور مهم

عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب درست آن می‌تواند، زیبایی فضای کار را دو چندان کند. برای خرید مبلمان اداری ابتدا باید از قیمت آن‌ها اطلاع داشته باشیم و بدانیم که چه حدود قیمتی مد نظر ماست تا بتوانیم بهترین و باصرفه‌ترین آن‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنیم. مبلمان اداری به صورت آماده در بازار وجود دارد و هم به صورت سفارشی ساخته می‌شود. برخی از ما ترجیح می‌دهیم که آن‌ها را آماده خریداری کنیم، درحالی‌که برخی دیگر مایلند آن چه را که می‌خواهند خودشان سفارش دهند. هر کدام از این موارد را که ترجیح می‌دهید، ابتدا باید بدانید که عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری چه چیزهایی هستند؟

فهرست مطالب

باید بدانید عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت مبلمانی که می‌خواهید، تهیه کنید مؤثر هستند. اگر بخواهیم به چند مورد از آن‌ها اشاره کنیم، بهتر است از عواملی مانند جنس و کیفیت مبلمان، نوع کاربری، سبک ساخت و زیبایی آن‌ها نام ببریم. در ادامه به توضیح این موارد می‌پردازیم.

مهمترین عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری

1-ابعاد و فضای اشغال شده توسط مبلمان اداری

ابعاد یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری است. هر چه سایز و ابعاد مبلمان اداری بزرگتر و برای ساخت آن از مواد بیشتری استفاده شده باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد ولی موارد استثنا هم وجود دارد. ممکن است شما میزی با ابعادی بزرگ و با قیمت پایین‌تری نسبت به میز کوچکتر تهیه کنید و این احتمال دارد که میز کوچکتر جنس بهتر و دوام و استحکام بالاتری دارد.

2-جنس مواد اولیه ساخت مبلمان اداری

یکی از بزرگترین عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری، مواد اولیه‌ آن است. از آنجایی که این موضوع واضح است، شما باید در انتخاب نوع پارچه، چوب و سایر مواد مورد استفاده در ساخت میز و صندلی اداری، مبلمانی را انتخاب کنید که با مواد باکیفیت ساخته شده باشد. مواد مورد استفاده در ساخت این میز و صندلی‌ها مانند چوب و پارچه، مستقیماً بر قیمت آن‌ها تأثیر می‌گذارد که هرچه هزینه‌ این مواد بیشتر باشد مبلمان نیز گران‌تر خواهد بود. چوب و فلز از گرانترین متریال‌هایی هستند که در ساخت میز و صندلی اداری به کار می‌روند.

3-عوامل مؤثر بر تفاوت قیمت مبلمان اداری چوبی

میزهای ساخته شده از چوب خالص از جمله گران‌ترین، زیباترین و بادوام‌ترین میزهای اداری هستند. انتخاب مبلمانی از جنس چوب خالص بسیار گران‌تر از مبلمانی می‌باشد که از MDF ساخته شده است؛ زیرا MDF به اندازه‌ چوب خالص بادوام نیست. همچنین چوب‌های متنوعی مانند چوب راش، گردو، بلوط برای تولید میز و صندلی اداری به‌کار می‌رود که دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. در ادامه به ویژگی‌های چند نوع از چوب‌هایی که در ساخت مبلمان اداری از قبیل میز و صندلی کاربرد دارند، اشاره می‌کنیم:
چوب گردو: چوب گردو رنگی بسیار زیبا دارد و موج زیبا و استحکام بسیار بالای آن باعث شده از تمامی چوب‌ها قیمت بالاتری داشته باشد.
چوب بلوط: چوب بلوط دارای رگه‌های درشت و مواج و بافتی دانه درشت است. از خصوصیات بسیار خوب چوب بلوط می‌توان محکم و بادوام بودن آن را نام برد.

چوب راش

از مشخصات چوب راش می‌توان رنگ آن که کرم مایل به قرمز است، ریزدانه بودن و سختی آن را نام برد. این چوب نسبت به چوب گردو و بلوط قیمت مناسب‌تری دارد و به‌ همین دلیل، در میان مردم ما بسیار محبوب شده است.

چوب کاج روسی

به‌ دلیل نرمی و سبکی چوب کاج روسی، از آن برای مدل‌های درشت و ضخیم و طراحی‌های خاص استفاده می‌شود.
یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری، میز و صندلی اداری ، هزینه‌ تهیه‌ی مواد است. برای مثال، موادی که از کنده‌ها و الوار تهیه می‌شوند، به ‌دلیل فرآیند تهیه و پالایشی که باید طی کنند، گران‌تر هستند. بنابراین برای تهیه‌ میز و صندلی برای دفتر کار خود، در مورد نوع چوب آن اطلاعات لازم کسب کرده و تصمیم درستی برای انتخاب آن‌ها نمایید.

عوامل مؤثر بر تفاوت قیمت مبلمان اداری فلزی

مبلمان اداری فلزی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از جمله سازگاری با محیط زیست، مونتاژ آسان، مقرون به صرفه و بادوام بودن، داشتن ظرفیت کافی برای وزن‌های سنگین و رنگ‌های متنوع طرفداران زیادی دارد. روز به روز تقاضا برای خرید مبلمان اداری فلزی درحال افزایش است. به همین دلیل کارخانه‌های بسیاری در حال تولید مبلمان اداری فلزی هستند. در ادامه به عواملی که در تفاوت قیمت میز و صندلی اداری فلزی مؤثر هستند اشاره می‌کنیم:

مواد اولیه‌ مبلمان اداری، ورق فولادی است که هر چند بعد از پوشش پودری تفاوتی از نظر ظاهری ندارند، اما بین ورق فولادی که در یک کارخانه‌ بزرگ آماده می‌شود و ورق فولادی که در یک کارگاه کوچک تولید می‌شود تفاوت زیادی وجود دارد. ضخامت ورقه‌های فولادی موضوعی است که برخی از فروشندگان از بیان آن، قبل از رنگ کردن و یا بعد از آن اجتناب می‌کنند. مشتریان می‌خواهند که وزن ورقه‌های فولادی قبل از رنگ کردن آن حساب شود.

درحالی‌که بسیاری از فروشندگان بعد از رنگ که ضخامتی حدود ۰.۱۵ میلیمتر به آن اضافه می‌شود محاسبه می‌کنند. این امر باعث افزایش قیمت مبلمان اداری می‌شود. پس ضخامت خالص ورقه‌های فولادی را از سازندگان آن‌ها بپرسید و بخواهید که وزن آن‌ها را قبل از رنگ مشخص نمایند. مبلمان اداری فلزی ساختاری بسیار ساده دارند. در حالی‌که ما به عملکرد آن توجه می‌کنیم، از ظاهر ساده‌ آن غافل می‌شویم.

به‌طور کلی کارخانه‌هایی با سابقه‌ کاری طولانی مدت وجود دارند که مبلمان اداری فلزی با طرح‌ها و کیفیت بالایی تولید می‌کنند و مردم از آن‌ها استقبال می‌کنند. هر چه تجهیزات این کارخانه‌ها پیشرفته‌تر باشد، مبلمانی که تولید می‌کنند دقت و کیفیت بهتری خواهند داشت. نکته‌ مهم‌تر این است که، در کارگاه‌های کوچک ممکن است برخی از فرآیندهای تولید را حذف کنند و فقط از پوشش پودری استفاده نمایند که باعث زنگ زدن سریع مبلمان می‌شود.

4-تأثیر روکش و جنس پارچه به کار رفته در مبلمان

یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری، نوع جنس و روکش مورد استفاده در اجزاء آن می‌باشد. به عنوان مثال، استفاده از چرم برای روکش مبلمان معمولاً باعث افزایش قیمت می‌شود. این انتخاب می‌تواند نه تنها توجه مشتریان را به خود جلب کند، بلکه به دکوراسیون و محیط کاری شرکت نیز جلوه بسیاری ببخشد.
استفاده از روکش چرم علاوه بر جلب زیبایی، دوام بالاتری نسبت به پارچه‌های دیگری دارد. در محیط اداری که روزانه تعداد زیادی افراد از مبلمان استفاده می‌کنند، ضروری است که جنس مبلمان دوام و مقاومت لازم را داشته باشد تا مدت زمان بیشتری از آن بتوان استفاده کرد و نیاز به تعویض آن زود فرا نرسد. همچنین، لذت نشستن بر روی مبلمان چرمی تجربه راحتی و لطیفی را به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین، در محیط‌های اداری فعالیت زیادی در آن انجام می‌شود، انتخاب مبلمان با روکش چرم به عنوان یک گزینه مطلوب برای افزایش راحتی و استفاده طولانی مدت می‌تواند موثر باشد.

5-سبک ساخت و نحوه استفاده از مبلمان اداری

توجه به نوع کاربری و سبک ساخت مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری به شمار می‌آید. انتخاب نوع مبلمان بستگی به نیازها و استفاده‌های مختلف محیط کسب و کار شما دارد.
به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک میز کنفرانس خریداری کنید، حتما به تعداد افرادی که در جلسات شما شرکت می‌کنند، توجه داشته باشید. همچنین، اگر به دنبال میز مدیریت هستید، فراهم کردن فضای کاری مناسب با استایل مدیریتی کم اهمیت نیست.
در مورد سبک ساخت، مدرن یا کلاسیک بودن، می‌تواند بر جلوه و ظاهر دفتر شما تا حد زیادی تاثیر داشته باشد. اگر دفتر شما دارای طراحی مدرن است، مبلمان با خطوط ساده و اجزاء نوآورانه ممکن است بهترین انتخاب باشد. اما اگر دفتر شما به سبک کلاسیک یا معماری سنتی باشد، مبلمان با جزئیات معماری متناسب، می‌تواند تطابق بیشتری داشته باشد. در نهایت، هر چه دقیق‌تر نیازها و سلیقه‌های شما تعیین شود، انتخاب مبلمان اداری مناسب‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود.

6-کیفیت ساخت

علاوه ‌بر مواد مورد استفاده در ساخت مبلمان که یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری است، کیفیت ساخت آن‌ها نیز در هزینه‌ مبلمان مؤثر است. انتخاب مبلمان فقط از روی چوب باکیفیت بالا، کیفیت کل محصول را تضمین نمی‌کند بلکه دوام و استحکام آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید میز و صندلی اداری که احتیاج دارید را با سلیقه‌ی خودتان و سبکی که مورد نظر دارید، سفارش دهید تا برایتان بسازند چون برخی از تولیدکنندگان، مبلمان سفارشی را نسبت به مبلمانی که آماده در مغازه دارند با کیفیت بالایی می‌سازند و دوام بیشتری دارند. قیمت مبلمان سفارشی نشان دهنده‌ کیفیت محصول است.

محصولات سفارشی از مواد با درجه‌ بالایی ساخته می‌شوند که این کار به مهارت خاصی نیاز دارد و بعد از ساخت برای اطمینان از بی عیب و نقص بودن مبلمان تولیدی، با دقت بیشتری کیفیت آن کنترل می شود. کیفیت بر عملکرد مبلمان تأثیر می‌گذارد و هر دوی آن‌ها بر روی قیمت میز و صندلی اداری مؤثر هستند. با انتخاب مبلمانی بادوام و مستحکم و پارچه‌ای مناسب، در درازمدت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درضمن اگر می‌خواهید مبلمانی ساخته شده انتخاب کنید باید از کیفیت بالای آن مطمئن شوید در غیر این ‌صورت، در زمان کوتاهی فرسوده می‌شوند.

6-تولید انبوه

زمانی ‌که میز و صندلی‌های اداری به تعداد زیادی تولید شوند، قیمت پایین‌تری نسبت به مبلمان سفارشی خواهند داشت. تولید انبوه مبلمان به ‌دلیل فرآیندهای بهینه‌ تولیدشان از ماشین‌آلات سنگین و حداقل استفاده از دست، کم هزینه هستند. مبلمان تولید شده‌ انبوه، همیشه مناسب فضای شما نیستند و ممکن است مطابق با سلیقه‌ شما نباشند، در این‌صورت انتخاب مبلمان سفارشی با مزایایی که دارد انتخاب درستی است. بنابراین می‌توان گفت تولید انبوه یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری می باشد.

7-طراحی پیشرفته

از آنجایی که هر مبلمان به روش خاصی طراحی می‌شود، هر چه طراحی خاص‌تر و ابتکاری‌تر باشد هزینه‌ آن بالاتر خواهد بود. یک طرح پیچیده نسبت به یک طرح ساده گران‌تر است چون کارهای منبت‌کاری و طرح‌های پیچیده نیاز به صرف زمان و زحمت بیشتری دارد، باعث افزایش هزینه‌ مبلمان می‌شود. علاوه ‌بر این، اگر مبلمان کاربردی‌تر باشد، هزینه‌ آن بیشتر از یک میز ساده است.

8- اصالت طرح

شرکت‌ها معمولاً برای طرح‌هایی که کاملاً جدید و منحصر به فرد هستند مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند. بنابراین یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری اصالت طرح است. در حالی‌که تولیدکنندگان شخصی برای یک طراحی خاص ممکن است هزینه‌ کمتری نسبت به شرکت‌ها بگیرند. تصمیم با شماست که کدام یک را انتخاب می‌کنید اما برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از یک تولیدکننده‌ شخصی خریداری نمایید.

9-سطح دشواری

برای ساخت مبلمانی خاص و پیچیده، احتمال دارد که تولیدکنندگان برای چندین بار تلاش کنند تا طرح مورد نظر مشتری را بتوانند بسازند. تلاش و زمانی که جهت تولید مبلمان دلخواه شما صرف شده، بر قیمت مبلمان می‌افزاید.

10-مهارت و دستمزد کارکنان

پس از اتمام طراحی و تهیه‌ی مواد، هزینه‌ای که باید بابت دستمزد کارکنان در نظر گرفته شود نیز یکی از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری است. هر چه توانایی و مهارت کارکنان در ساخت مبلمان اداری بیشتر باشد، دستمزد آن‌ها نیز بیشتر بوده و در نتیجه قیمت محصولات تولیدی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

11-بسته‌بندی مبلمان

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری که باعث افزایش قیمت صندلی و میز اداری می‌شود هزینه‌ی بسته‌بندی آن‌هاست. پس از اتمام ساخت مبلمان نوبت به بسته‌بندی آن می‌رسد. مبلمان را از این جهت بسته‌بندی می‌کنند که هنگام حمل ‌و ‌نقل آسیبی به آن‌ها وارد نشود و سالم به دست خریدار برسد.

12-ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش

یکی از مواردی که باید هنگام خرید مبلمان اداری در نظر بگیرید، این است که فروشندگان چه خدماتی را ارائه می‌دهند. میزهایی که به آدرس مورد نظر شما ارسال و توسط متخصصان آن شرکت مونتاژ می‌شوند، کار شما را بسیار آسان کرده و احساس رضایت‌بخشی به شما می‌دهند. خدماتی که فروشندگان به ‌عنوان ضمانت‌نامه برای شما در نظر می‌گیرند بر روی قیمت محصولات تولیدی آن‌ها نقش داشته و باعث گران‌تر شدن مبلمان اداری می‌شود. با این حال سعی کنید از شرکتی مبلمان اداری خود را خریداری نمایید که دارای ضمانت‌نامه باشند تا کیفیت ساخت میز و صندلی‌های شما را برای چندین سال پشتیبانی کنند و از سرمایه‌ی شما به خوبی مراقبت شود.

13-واردات میز و صندلی اداری

بعضی از شرکت‌هامبلمان اداری خارجی وارد می‌کنند. از آنجایی‌که مواد بکار رفته در ساخت آن‌ها خارجی بوده و هزینه‌هایی که باید بابت حمل ‌و ‌نقل آن تا انبار خود بپردازند، بر قیمت مبلمان اداری آن‌ها تأثیر گذاشته که باعث بالا رفتن قیمت می‌شود. می‌توانید به جای خرید مبلمان وارداتی، از تولیدکنندگان داخلی که با کیفیت بالا محصولات خود را تولید می‌کنند مبلمان اداری مورد نیاز خود را تهیه نمایید و هزینه‌ای بابت حمل ‌و ‌نقل از کشور خارجی تا شرکت آن‌ها نپردازید.

14- کارایی و انعطاف پذیری

انعطاف پذیری در یک محصول به معنای قابلیت استفاده چندمنظوره از آن است، و طراحانی که به این سمت می‌روند نیاز به خلاقیت و طراحی برجسته دارند. صاحبان این صنعت از انعطاف در طراحی به عنوان گزینه کلیدی برای جلب توجه مشتریان استفاده می‌کنند. این ویژگی در برخی از مبلمان‌ها مانند صندلی‌های تاشو، پارتیشن‌های متحرک و … دیده می‌شود، که باعث می‌شود مخاطبان تمایل به پرداخت وجه بیشتری نسبت به محصولات مشابه با انعطاف کمتر داشته باشند.
بنابراین کارایی و انعطاف پذیری مبلمان اداری یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری می باشد که باید در زمان خرید به آن توجه داشت.

15- یراق آلات استفاده شده در مبلمان اداری

یراق آلات استفاده شده در مبلمان اداری که به منظور افزایش زیبایی برای محصول است، یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری است. هر چه یراق مرغوبتری در ساخت مبلمان استفاده شود، زمان بیشتری از آن می‌توان بهره گرفت و در زمینه‌های طراحی و زیبایی، به طراح و تولید کننده کمک می‌کند. این موضوع می‌تواند توجیهی برای افزایش قیمت مبلمان اداری باشد، زیرا استفاده از یراق با کیفیت و زیبا به ارتقاء نهایی محصول کمک می‌کند و تجربه کاربری را افزایش می‌دهد.

16-ارگونومیک بودن محصول

یکی از موارد حائز اهمیت در طراحی مبلمان اداری، ارگونومی آن است. زمانی که افراد ساعات زیادی با محصولات اداری کار می‌کنند، طراحی مبلمان اداری باید به گونه‌ای باشد که سلامت را تضمین کند. این باعث افزایش بهره‌وری کارمندان می‌شود و راندمان کاری شرکت‌ها را افزایش می‌دهد. ناگفته نماند که هرچه استانداردهای موجود برای تولید مبلمان اداری استفاده شود، قطعا بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. ارگونومیک بودن به معنای قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، پشتیبانی مناسب از کمر و گردن در طول ساعات کاری است. این نکات به بهبود راحتی و سلامت افراد کمک کرده و در نهایت بهره‌وری و راحتی در محیط کار را ارتقا می‌دهند. بنابراین ارگونومیک بودن محصول نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری می‌باشد.4

مبلمان اداری ارزان قیمت

مبلمان اداری به دلیل خصوصیات خود، از جمله عدم قابلیت جایگزینی آسان، در موقعیت خاصی قرار دارد. برخی از کالاها قابلیت جایگزینی دارند، اما مبلمان اداری از این قاعده مستثنی است. به عنوان مثال، میز مدیریت، به دلیل نیاز به امکانات و ویژگی‌های خاص، با چیزی جایگزین نمی‌شود.

با این وجود، راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های مبلمان اداری وجود دارد. از جمله راه‌حل‌ها، خرید نمونه‌های اقتصادی‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌باشد. توجه داشته باشید که تاثیر استفاده از تجهیزات اداری باکیفیت و اکسسوری‌های اداری را بر جذب مشتریان و محیط کار را نمی توان نادیده گرفت. این نشان‌ دهنده اهمیت آگاهی از نقش استراتژیک و تأثیرات محیط کاری بر کسب و کار است.

چگونه می‌توانید هنگام خرید مبلمان صرفه‌جویی کنید؟

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مبلمانی را با قیمت پایین‌تر تهیه کنید، گرفتن تخفیف از فروشنده‌هاست و یا می‌توانید با انتخاب مواد با کیفیت پایین‌تر، هزینه‌های خود را کاهش دهید. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای کاهش هزینه‌های خود، مبلمانی با کیفیت پایین نخرید. بنابراین، با خرید مبلمان با کیفیت مناسب چگونه می‌توانید هزینه‌ی خرید میز و صندلی اداری را کاهش دهید؟

 کیفیت را فدای کمیت نکنید.

زمانی‌که به دنبال خرید مبلمان اداری هستید، سعی کنید به‌ جای خرید میز و صندلی‌های اداری به تعداد بالا، محصولات با کیفیت بهتری را خریداری نمایید. سپس در فرصت‌های دیگر با افزایش بودجه‌ی خود، تعداد دیگری از مبلمان مورد

مبلمان ضروری خود را تهیه کنید.

قبل از خرید مبلمان برای دفتر کار خود، ابتدا به این موضوع فکر کنید که چه تعداد و چه وسایلی مورد نیاز شماست. داشتن برنامه‌ریزی برای خرید، علاوه‌بر اینکه باعث هدر نرفتن زمان و تلاش شما شده، بلکه موجب کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

مبلمان مورد نظر خود را سفارش دهید.

اگر مبلمان اداری مورد نیاز خود را به تولیدکنندگان آن سفارش دهید، نه تنها آنچه را که مدنظر شماست می‌سازند، بلکه با نیازهای شما هماهنگ خواهند بود. در بعضی از مواقع استانداردهای کارخانه با شرایط شما مطابقت ندارند. به‌عنوان مثال، مبلی کوچکتر از اندازه‌ی استاندارد آن و یا با فرمی خاص نیاز دارید، می‌توانید سفارش دهید تا برایتان بسازند. برای ساخت میز و صندلی اداری می‌توانید قیمت مورد نظر را با انتخاب هر یک از اجزایی که نیاز دارید مدیریت کنید. 

همه ما امیدواریم مبلمانی را که خریداری می‌کنیم با کمترین قیمت ممکن الزامات ما را برآورده کنند، اما این را بدانید که ارزش واقعی مبلمان سفارشی بیشتر از قیمتی است که پرداخت می‌کنیم. چون تولیدکننده‌ با دقت و تمرکز بالا مبلمان سفارشی شما را می‌سازد، بنابراین محصول نهایی مورد رضایت شما خواهد بود. در کل منحصر به فرد بودن آن قابل قیاس با تولید انبوه آن وسیله نیست.

جمع بندی

با توجه به عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری که در این مطلب بیان کردیم، امیدواریم که با توجه به این عوامل، توانایی انتخاب مبلمان اداری مناسب برای اداره یا محیط کار خود را داشته باشید. مهم است تا در این فرآیند به افزایش قیمت به عنوان یک سرمایه‌گذاری در کیفیت جنس و دوام مبلمان نیز توجه داشته باشید. هرچقدر بودجه خرید را بیشتر در نظر بگیرید، قطعا خرید مبلمان اداری با جنس بهتر و در نتیجه، استفاده طولانی‌مدت و کاهش نیاز به تعویض در آینده می شود.
به یاد داشته باشید که انتخاب یک مبلمان اداری با کیفیت، نه تنها به افزایش راحتی کاربران کمک می‌کند بلکه به زیبایی و شکوه محیط کار نیز افزوده می‌شود. در نهایت، در تصمیم‌گیری بین هزینه و کیفیت، توازن مناسب را برقرار کنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید و از هزینه‌های آینده جلوگیری کنید.

                                                                     واحد تحقیق توسعه: فروشگاه لیدوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *